מגזין לשיווק דיגיטלי
מיתוג אתרים

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

טיפים להוצאת ניוזלטר מוצלח

הוצאת ניוזלטר עשויה להיות חוויה יצירתית ומלאת השראה שתעודד את הלקוחות שלכם לעזוב את המחשב ולהגיע לחנויות, או לחלופין: מסורבלת ומלאת טעויות טיפשיות העלולות לסכל את המסר השיווקי אותו רציתם להעביר מלכתחילה. 
מהם הטיפים הטובים והחשובים ביותר לפני הפצת הניוזלטר, וכיצד תוכלו למנוע טעויות עתידיות?
 

נושא:

חשבו על נושא פיקנטי וממוקד לניוזלטר. נסו לא להישמע כמו פרסומת על מנת להרוויח אחוז פתיחות גדול יותר. אמנם כיום החוק מחייב אתכם לכתוב את המילה "פרסומת" בסוף הנושא, אבל זה לא אומר שאינכם יכולים להישמע שנונים, משעשעים או מפתים מספיק בשביל שיקליקו על הניוזלטר שלכם גם ככה. תנו את נושא הדיוור בסוף העיצוב של הניוזלטר, כך תוכלו למקד את הנושא יותר טוב, ולהבין מהי המהות של הניוזלטר שאתם מוציאים, מהו הרעיון המרכזי בו, מה הכי תופס את הגולש, ומה הכי חשוב מבחינה מסחרית.
 

פרסונליזציה:

לפני נושא הדיוור – וודאו כי שם הלקוח מופיע בצורה תקינה וללא שגיאות. היום ידוע לכל כי ניוזלטר בעל פנייה אישית, נפתח בעשרות אחוזים יותר מניוזלטר עם נושא כללי. כלומר, ניוזלטר בעל נושא כמו: "תמר, מגיעה לך הטבה מהסרטים!" יצליח יותר מאשר ניוזלטר עם נושא כללי כמו: "מגיעה לך הטבה מהסרטים" שמדיף ממנו ניחוח פרסומי מובהק.
 

תוכן:

"התוכן הוא המלך", אמר ביל גייטס ב-1996, ולמרות שאימצו זאת בעיקר אנשי הSEO, חשוב שגם אתם – מי שעתידים להוציא ניוזלטר מוצלח, תשקיעו בתוכן ובעיצוב הניוזלטר שלכם. הניוזלטר הוא מדיה אינפורמטיבית. הקוראים שלכם יישארו נאמנים ואף יעבירו את הניוזלטר אחד לשני כל עוד תקפידו על תוכן מעניין, איכותי, מעוצב ומוקפד. נסו לשלב בניוזלטר מחקרים, ציטוטים, תמונות איכותיות בלבד וכל מה שיעניק לקורא שלכם ערך מוסף. כבדו את עצמכם ואת המותג אותו אתם מפרסמים ואל תתפשרו על תוכן עילג או תמונות מפוקסלות.
 

מבצעים:

שלבו מבצעים אטרקטיביים ומעניינים עבור הקוראים שלכם. כך, תבטיחו שיחס ההמרה שלכם יגדל, וכמובן שתמיד יהיה מי שימשיך לקרוא את הניוזלטר שלכם. אנשים אוהבים לדעת שיש להם משהו להרוויח מה"מאמץ" שלהם, כך שאם תתגמלו אותם (קריאה והפצה זה עניין מתיש) – הם יחזרו.
 

פונטים, צבעים ומה שביניהם:

צבע אפור כהה מאוד לטקסט, ייתן לניוזלטר מראה יותר קריא ויוקרתי מאשר הצבע שחור, הרגיל והמשעמם. חשוב מאוד – אל תערבבו סוגי פונטים, הישארו בפונט אחיד, קריא ונקי לאורך כל הניוזלטר. אם יש משפט מפתח חשוב שאתם מעוניינים להדגיש, אפשר לעשות זאת ע"י לחיצה על מקש הBOLD. אין צורך להפוך את המשפט לפונט אחר, זה מכער את הטקסט ומוריד מהאיכות שלו. גדלים של טקסט – כותרות הניוזלטר יכולות להיות גדולות יותר במעט, אבל הטקסט שמתחתיהן צריך להיות אחיד וקטן יותר, כמו במאמר רגיל.
 

שימוש בבלוקים וקווי הפרדה:

אם הניוזלטר שלכם כולל כמה נושאים או מאמרים – הפרידו אותם באמצעות בלוקים או קווי הפרדה, כך שכל אחד מהמאמרים או הנושאים יקבל תיחום משלו ואת הבמה המגיעה לו.
 

קישורים:

קשרו את מילות המפתח לאתר הבית שלכם. כך תרוויחו יותר "תנועה" באתר, ותוכלו גם לקדם תכנים שונים החשובים לכם. שלושה עד ארבעה קישורים בניוזלטר אחד הם די והותר – מעבר לכך, מציק ולא אפקטיבי.
 

הנעה לפעולה והמרת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות ריאליים:

ניוזלטר עשוי להיות אמצעי נפלא למכירות וקידום מוצרים, ולכן תוכלו לגרום לקוראים לבצע פעולה מסויימת לאחר קריאת הניוזלטר שלכם- ולהניע אותם מהזירה הדיגיטלית לזירה הריאלית, ולהמיר אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות לכל דבר. השתמשו בביטויים כמו: “הקליקו כאן לביצוע הזמנה" או: “הצטרפו לדף שלנו בפייסבוק", "לחצו כאן למימוש ההטבה", וכו'. כמובן שכל אחד מהביטויים צריך להיות מקושר לעמוד הנכון, בדקו כל קישור לפני ההפצה ההמונית.
 

טסטים פנימיים לפני הפצה:

קראו שוב ושוב את הניוזלטר טרם השליחה. לאחר ההפצה אין להשיב את הגלגל לאחור, לכן הקפידו להשתמש במערכות המאפשרות לערוך בדיקות אישיות ופנימיות טרם ההפצה. בדקו האם כל הקישורים תקינים, האם אין שגיאות כתיב בתוכן, האם התמונות נראות טוב, האם הנושא כתוב בצורה תקינה ומפתה וכו'.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link