לתאום פגישה

ניהול רשתות חברתיות

הכל אודות שיווק במייל

תאריך העלאת המאמר: 05.05.2015
שיווק במייל: שיווק במייל הוא עסק לא פשוט הדורש מאמץ רב וחשיבה יצירתית. עסקים אשר הפנימו את החשיבות התקשורת הישירה עם הלקוחות באמצעות האימייל משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצר תוכן איכותי ורלוונטי לקוראים.
קרא עוד >>

להשקיע בשביל לייק

תאריך העלאת המאמר: 05.10.2014
להשקיע בשביל לייק - כל מה שצריך לדעת על פרסום ממומן בפייסבוק: רוב הגולשים באינטרנט מבלים חלק נכבד מזמנם ברשת החברתית הפופולרית יותר מבכל אתר אחר (כן כן, אפילו יותר מאשר באתר שלך). לכן למותגים רבים חשוב.
קרא עוד >>

קידום ממומן בפייסבוק

תאריך העלאת המאמר: 10.04.2014
כוחו של הפייסבוק והקידום הממומן: מאז נכנסה הרשת החברתית "פייסבוק" לחיינו, נראה כי כל בעלי העסקים מעוניינים לנצל אותה למטרות פרסום ואהדה מקהל הלקוחות שלהם. עם הזמן התברר ליותר ויותר בעלי עסקים כי מדובר.
קרא עוד >>

טרולים – לא רק באגדות

תאריך העלאת המאמר: 13.01.2015
כל מה שרציתם לדעת אודות טרולים: המונח "טרול" עבר תמורות רבות במהלך השנים, בכל הנוגע להופעתו בעולם האינטרנט. משמעותו הראשונית והבסיסית ביותר היא: אדם שכותב פוסטים והודעות מתריסות ואלימות בכדי לעורר.
קרא עוד >>

הכל אודות טוויטר לעסקים

תאריך העלאת המאמר: 19.01.2015
אודות טוויטר לעסקים: הטוויטר הוא כלי מצוין לעסקים גדולים כקטנים, אך מתברר כי יזמים רבים אינם מבינים כיצד להשתמש בפלטפורמה יעילה זו. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם, כבעלי עסק, למקסם את אינטראקציות 140-התווים.
קרא עוד >>

קידום בית העסק בפייסבוק - לקדם או לא לקדם?

תאריך העלאת המאמר: 20.07.2014
לקדם או לא לקדם – זאת השאלה: הכל אודות קידום העסק שלכם בפייסבוק: על אף שהרשת החברתית "פייסבוק" שינתה את חיינו מקצה לקצה עוד בשנת 2006 בפרמטר החברתי, נראה כי רק לאחרונה החלו בתי עסק ומותגים להבין את הכוח.
קרא עוד >>

ניהול מועדון הלקוחות באמצעות פייסבוק

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
ניהול מועדון הלקוחות באמצעות פייסבוק: אחת הדרכים הכי טובות להגיע היום ללב של מועדון הלקוחות שלך היא להתחבר אליהם דרך הפייסבוק. הרשת החברתית תופסת תאוצה וכדי להיות כל.
קרא עוד >>

הפייסבוק כמועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
הפייסבוק כמועדון: הפייסבוק הוא מקפצה לחשיפת מועדון הלקוחות של חברות רבות ולאחרונה מסתמנת מגמה של הפיכת דף המותג בפייסבוק למועדון שעומד בפני עצמו. היתרונות.
קרא עוד >>