מגזין לשיווק דיגיטלי

ניהול רשתות חברתיות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

הכל אודות שיווק במייל

שיווק במייל הוא עסק לא פשוט הדורש מאמץ רב וחשיבה יצירתית. עסקים אשר הפנימו את החשיבות התקשורת הישירה עם הלקוחות באמצעות האימייל משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצר תוכן איכותי ורלוונטי לקוראים שלהם ובנוסף, גם הצעות שיווקיות. החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים פשוטים לביצוע, אולם הם ידרשו מכם מחשבה ועשייה. מוכנים? יוצאים לדרך!

להשקיע בשביל לייק

כל מה שצריך לדעת על פרסום ממומן בפייסבוק

הפייסבוק כמועדון לקוחות

הפייסבוק הוא מקפצה לחשיפת מועדון הלקוחות של חברות רבות ולאחרונה מסתמנת מגמה של הפיכת דף המותג בפייסבוק למועדון שעומד בפני עצמו. היתרונות לכך הם רבים!

טרולים – לא רק באגדות

משמעותו הראשונית והבסיסית ביותר היא: אדם שכותב פוסטים והודעות מתריסות ואלימות בכדי לעורר דיון ו/או וויכוח בפורומים, אתרים ובלוגים. לאחרונה, הפך מונח זה ללא פחות ממילה אחרת להטרדה אינטרנטית הכוללת אפליות, קללות, הסתות והפצת קישורים מלאים בווירוסים ותוכנות ריגול. כיצד נזהה את אותם טרולים ומה ניתן לעשות בכדי להתגונן מולם?

הכל אודות טוויטר לעסקים

הטוויטר הוא כלי מצוין לעסקים גדולים כקטנים, אך מתברר כי יזמים רבים אינם מבינים כיצד להשתמש בפלטפורמה יעילה זו. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם, כבעלי עסק, למקסם את אינטראקציות 140 התווים שלכם בעת פרסום פוסט ברשת חברתית שהולכת וצוברת תאוצה ויכולה לספק לכם מתעניינים ולקוחות רבים יותר מכפי שדמיינתם.

קידום בית העסק בפייסבוק - לקדם או לא לקדם?

הכל אודות קידום העסק שלכם בפייסבוק

ניהול מועדון הלקוחות באמצעות פייסבוק

אחת הדרכים הכי טובות להגיע היום ללב של מועדון הלקוחות שלך היא להתחבר אליהם דרך הפייסבוק. הרשת החברתית תופסת תאוצה וכדי להיות כל הזמן בתודעה של הלקוח, חשוב להיפגש אתו גם שם ולא רק עם הלקוחות הקיימים שלכם - הפייסבוק מציע כלים חכמים לפגישה גם עם לקוחות חדשים! רוב הכלים, אגב, לא עולים לכם בכלל כסף – הם חינמיים לגמרי וכל מה שעליכם לעשות זה לדעת איך להשתמש בפייסבוק כדי שיעבוד בשבילכם.

קידום ממומן בפייסבוק

3.5 מליון משתמשים ישראלים גולשים בפייסבוק. על כן, חשיפת המוצר/החברה למועדון לקוחות פוטנציאלי גדול כל כך – עשויה להגדיל את הרווחים ולמקסם את פוטנציאל העסק בצורה טובה יותר, במידה ובעל העסק ישכיל ללמוד את סודות הפרסום הממומן בפייסבוק ולפלח את הקהל שלו בצורה הנכונה.