מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

חברת בניית אתרים

איך בוחרים את החברה הנכונה לבניית אתרים?

העולם הפך להיות דיגיטלי, אין ספק בכך. יחד עם הקורונה שגרמה לכולנו להסתגר ולהסתמך על ערוצי הדיגיטל עוד יותר, תחום אתרי האינטרנט התפתח וגדל ומכך גם החברות המציעות את שירותיהן בבניית אתרי אינטרנט ובטרנספורמציה דיגיטלית. עם זאת, כל חברה שונה זו מזו בהמון פרמטרים.

יש מספר דברים שחשוב לדעת לפני שתבחרו חברה לבניית אתרים.

איזו חברה לבניית אתרים היא הנכונה עבורכם

לפני שמגיעים לשלב בחירת הספק, כדאי לכתוב בריף לאתר החדש ולענות על שאלות חשובות, כמו: מיהם הלקוחות שלי, מיהם המתחרים שלי, כדאי להציץ באתרים שלהם, האם יש לי ספר מותג, שכולל את: השפה, הויזואליות, הדוברים, הלוגו וכיוב',מהם הערכים שארצה להעביר באתר,מהן הפעולות שגולשים מבצעים כיום באתר שלי וכיצד ניתן לשפר,האם חשוב לי קידום האתר בגוגל, האם נדרש לבצע המרה של תוכן מהאתר הישן לחדש?

כיצד חברת בניית האתרים תתאים את האתר לעסק שלי?

האם אני צריך אתר תדמיתי והאם אתר תדמיתי של בעל מקצוע כמו עורך דין יראה כמו אתר של בעל מקצוע כמו אופה, או אולי יש צורך באתר מסחרי? והאם אתר מסחרי המוכר שעוני יוקרה יראה כמו אתר מסחרי המוכר חולצות עם הדפסים צבעוניים? ואולי בכלל יספיק לי רק עמוד נחיתה עם מידע בסיסי ודרך ליצירת קשר, או שבכלל האתר שלי מיועד לבעלי מקצוע אחרים, כלומר b2b וצריך להיות פורטל מורכב שמכיל מידע ומשתמשים רבים? זוהי החלטה חשובה שיש לקבל יחד עם אנשי מקצוע ובהתאם לאפיון העסק והמטרות שלו.

התאמת בניית האתר לסוג העסק שלי

האם העסק שלי קטן או גדול? אולי בכלל האתר הוא לרשות מקומית? חברה לבניית אתרים טובה תדע מה הדרישות צריכות להיות מאתר אשר בנוי לחברה גדולה או קטנה במשק או לחילופין מה הדרישות מאתר שצריך לעמוד בסטנדרטיים עירוניים או ממשלתיים.

באיזה פורמט חשוב לי שהאתר יבנה?

האם אסתפק באתר "תבניתי" כנו וורדפרס אשר לרוב משתמש בתבניות מוכנות, אשר עליהם יוצקים תוכן ועושים שינויים קטנים, או ארצה אתר אשר נבנה כולו מאפס לפי דרישות ואפיונים ספציפיים שלי כבעל העסק? כל בחירה כזו תהייה לה משמעות של משאבים.

האם האתר שלי צריך לכלול ממשקים מורכבים?

יתכן ויש צורך שהאתר יתחבר לקופה שיש לי בבית העסק, או למערכת סליקה,CRM, ERP  מערכת דיוור או שילוח חיצונית שאתם עובדים איתה וכדומה. חברה לבניית אתרים ותיקה תדע להתממשק למגוון מערכות הקיימות במשק ותדע להציע פתרון מתאים לכל חיבור שצריך. מעבר לכך, יש לבחון דברים שלא קשורים רק בתהליך בניית האתר אלא גם לחברה עצמה. דברים אלו חשוב לשאול ולברר מראש והם יעזרו לכם להשוות בין ההצעות של החברות השונות ולבחור את החברה הנכונה:

מה כולל השירות שמציעה החברה לבניית אתרים?

חוץ מבניית האתר כמובן, האם החברה גם מספקת הדרכה למערכת הניהול? עזרה בניהול תקלות לאורך זמן? אחסון האתר בשרתים ולכמה זמן (חשוב), באיזה אמצעי אבטחת מידע החברה עושה שימוש ועוד. חברה שמציעה הצעה זולה בצורה מחשידה, שווה לברר האם היא מספקת שירות מספק לאורך בניית האתר ולא פחות חשוב גם לאחר מכן.

האם הכל בחברת בניית האתר נעשה IN HOUSE או לא?

תהליך בניית אתר בנוי ממספר שלבים (אפיון, עיצוב, תכנות, QA, אחסון ועוד) – האם כל התהליכים האלו נעשים בחברה או יש לחברה ספקים חיצוניים? אין ספק שחברה אשר עושה הכל תחת קורת גג אחת תוכל לתת שירות מהיר יותר ובעיקר אחיד יותר, מהשלב הראשוני של האפיון ועד שלב התחזוקה השוטפת כאשר האתר באוויר.

מהו הוותק של חברת בניית האתרים ואם יש לה המלצות מלקוחות קיימים?

כל חברה איכותית יש אתר אינטרנט מפורט עם המלצות והפניות מלקוחות קיימים שישמחו לתת חוות דעת, וכן תיק עבודות גדול אשר מראה את המגוון והאיכות של החברה. בעידן של היום עם שפע ספקים, חשוב לבחור ספק עם ותק וניסיון בתחום.

הניסיון ורמת הזמינות של החברת בניית האתרים

האם יהיה מישהו שיטפל בלעדית באתר שלך, שתוכל לפנות אליו ישירות עם בעיות ושאלות או שכל נסיון לשאלה או בקשה יגרור המתנה ומעבר מאדם לאדם אשר לא מכיר אותך ואת האתר שלך?

מה רמת השירות והמקצועיות של  חברת בניית האתרים?

אלו דברים שאולי יהיה קשה לדעת בהתחלה אבל אפשר יהיה לחוש את הדבר בשיחות הראשונות עם העובדים בחברה כבר בשלבי האפיון, ובעיקר מהמלצות של לקוחות קיימים. לא משנה מה תבחרו בסופו של דבר, חשוב לזכור שאתם הוא העסק שלכם, ואתם מכירים אותו הכי טוב וגם יודעים מי הוא קהל היעד שלכם שאליו אתם בעצם מכוונים את בניית האתר. תקשיבו לעצות של בעלי המקצוע, אבל תהיו ברורים גם לגבי מה אתם צריכים ומה המטרה הסופית שלכם לאתר. יחד עם אנשי המקצוע הנכונים תוכלו לבנות אתר אשר יספק את הדרישות שלכם וכן יתפתח ויתקדם יחד איתכם ועם העסק שלכם.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link