מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

איך משלבים כלי AI חכמים באתר שלכם

איך משלבים כלי AI חכמים באתר שלכם, כדי ליצור סופר אתר?

עם כניסת ה ChatGPT לחיינו בסערה, נדמה שאין שיחה שבה הוא אינו מוזכר, במגוון רחב של הקשרים.
אתרי אינטרנט הפכו לנדבך חשוב בכל עסק, עוד לפני עידן הקורונה. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, הבינה המלאכותית (AI) יכולה להפוך אתרים למובילים בתחומם.
על ידי שילוב כלי AI, עסקים יכולים לשפר מגוון דברים באתר, החל מאפיון האתר, שיפור חוויות המשתמש, שיפור המרות,  ניתוח נתונים והמלצות לפעולות.

איזה כלי AI יכולים לעזור לאתר האינטרנט של העסק שלך?

נתחיל מפירוש המושג CHAT GPT-

Generative Pre-trained Transformer- CHAT GPT – הוא צ'טבוט שפותח על ידי כלי OPEN AI. יש לו יכולת ליצור אינטראקציה בצורת דיאלוג בכתב או בעל פה ולספק תשובות שנראות אנושיות ומבוססות על כמויות גדולות של נתונים.


מהי שיטת ההעבודה עם CHAT GPT?
שיטת העבודה היא "שיחה" עם הנחיות של המשתמש האנושי. הנחיות ל CHAT GPT נקראות גם CHAT GPT PROMPTS

CHAT GPTי יוכל לתת המון ערך לאתר שלכם, לרוב ללא עלות, או בעלות זניחה.

במאמר זה נסקור מספר אפשרויות:

אפיון אתרים בעזרת כלי בינה מלאכותית
פלטפורמה פופולרית בשם, Uizard פותחה על מנת להבין ממשקי משתמש גרפיים כמו בני אדם. על ידי שימוש ב-AI, מעצבים יכולים ליצור אפיון לאתר או אפליקציה. זה לא רק הופך את תהליך העיצוב לאוטומטי, הוא גם מייצר "קוד" מהסקיצה, עבור בדיקת העיצוב והflow  של האתר/אפליקציה.

חווית  משתמש כמעט אנושית
צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית ו"עוזרים וירטואליים" למיניהם משתמשים בכלי עיבוד שפה טבעית כדי להבין שאילתות משתמשים, לספק תגובות מיידיות ולהציע המלצות מותאמות אישית. על ידי התאמת חווית המשתמש לצרכים ולהעדפות האישיות, עסקים יכולים להקצו  פחות משאבים אנושיים לשרות הלקוחות, להגדיל משמעותית את המעורבות וההמרות.

האם CHAT GPT יכול לייצר תוכן מהימן לעסקים?

פוסטים, בלוגים ותוכן לרשתות חברתיות- כלי AI יכולים לסייע ביצירת תוכן איכותי ומעניין. אלגוריתמים ליצירת שפה טבעית יכולים לייצר אוטומטית פוסטים עבור רשתות חברתיות, בלוג,  ולחסוך הרבה זמן ומשאבים לעסקים. בנוסף, מנועי המלצות תוכן מבוססי בינה מלאכותית יכולים לנתח התנהגות והעדפות משתמשים, כדי לתת להם הצעות תוכן מותאמות אישית   ולמקסם את מעורבות המשתמשים (בדומה לנטפליקס, שמציג לנו תוכן על בסיס הסרטים שאנחנו צופים בהם).

תוכן טכני-CHAT GPT יכול לשחק תפקיד של "כתב טכני" עבור העסק שלך
למשל כתיבת מדריך למשתמש USER MANUAL כיצד להשתמש בתוכנה כלשהי.
איך עושים את זה? כותבים עבור CHAT GP את שלבי השימוש בתוכנה, מוסיפים צילומי מסך ומגדירים היכן לשלב אותם


תוכן "בסגנון שלך"- ניתן לאמן את ChatGPT, כדי שיכתוב בסגנון שלך

ניתן לבקש מ CHAT GPT שינתח את הטקסט שלך מבחינת סגנון, קול וטון. לאחר מכן, נותנים לו הנחיה לכתוב פסקה חדשה באותו סגנון, קול וטון.

אופטימיזיציית המרות

כלי בינה מלאכותית יכולים לשפר את שיעור ההמרה באתר, על ידי ניתוח דפוסי התנהגות המשתמשים והסקת מסקנות, לרבות המלצות לביצוע. האלגוריתמים יכולים לבצע בדיקות A/B בזמן אמיתי, להתאים באופן דינמי את פריסת האתר ולהתאים אישית את הקריאות לפעולה למשתמשים, כדי למקסם את ההמרות.

עיבוד נתונים
כלי AI יכולים להגיע לתובנות חשובות, על ידי ניתוח כמויות אדירות של נתונים שנאספו מאינטראקציות באתר. אלגוריתמים של Machine Learning יכולים לזהות דפוסי התנהגות של משתמשים, לחזות העדפות משתמש ולספק המלצות לעסקים. זה מאפשר לעסקים קנים לפעול כמו העסקים הגדולים- לקבל החלטות על סמך נתונים, לייצר פרסונאליזציה על בסיס מאפייני צריכה ולזהות הזדמנויות חדשות במהירות.

לסיכום, השילוב של כלי AI באתרים הוא כבר לא משהו עתידי, אלא כאן ועכשיו כשביר הלניח שרק ילך ויתפתח. על ידי שילוב של כלים AI, עסקים יכולים לשפר את חוויות המשתמש, לשפר את תמיכת הלקוחות, להפוך את יצירת התוכן לאוטומטית, להשיג עוד המרות ותובנות חשובות.

איך משלבים כלי AI באתרי אינטרנט

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link