הגדרת הצורך
"ארבעונות" הוא מותג הפרמיום של השותפות החקלאית ״בננות החוף״, אשר נולד כמענה לצורך עולה וגובר למגוון רחב של פירות איכותיים, פירות שגודלו וצמחו מצפון הארץ ועד דרומה, מתוך אהבת האדמה, האדם, הטבע והחקלאות.
"ארבעונות" רצו לבנות אתר תדמית, שיתקשר את מגוון המותגים שהחברה משווקת, בצורה חוויתית ונגישה.
אתגר
האתגר העיקרי היה לתת במה למגוון מותגים שונים, באותו אתר, תוך שמירה על היררכיה טובה, עם שימת דגש על תהליך UI/UX מיטבי.
בנוסף, הצגת טיימליין של הפירות בצורה אינטראקטיבית, כך שהחודש הראשו שיוצג יהיה החודש הנוכחי, מפה אינטראקטיבית של החקלאים שמגדלים את הפירות
תכולת הפרוייקט
הפרוייקט כלל: אפיון, עיצוב ותכנות אתר ל"ארבעונות", תחזוקה שוטפת ועדכון תכנים