הגדרת הצורך
קרן הקולנוע הישראלי הוקמה ב 1979 במטרה לעודד ולקדם יצירה ועשייה של קולנוע ישראלי עלילתי.
הקרן בחרה בחברת 2link כספק, לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, לאפיון המצב הרצוי אל מול המצוי ולבנייה של אתר מבוסס חווית לקוח, שישרת מספר קהלים:
1. מערכת דיגיטלית, להגשת בקשה למענק עבור יוצרים, שמבקשים להגיש בקשה לתמיכה, לרבות מנגנון שיפוט אובייקטיבי וחכם.
2. גולשים שמבקשים מידע אודות קרן הקולנוע הישראלי ו/או אפשרות צפייה בסרטים ישראליים ב VOD.
אתגר
האתגר הגדול בבניית האתר לקרן הקולנוע הישראלי, היה אפיון צרכים מעמיק, שישקף כל הצרכים של כל הקהלים ויתן מענה טוב, הן ליוצרים ולתסריטאים, הן ללקטורים (השופטים) והן לגולשים הפרטיים.
התוצאה הינה אתר חוויתי, ידידותי למשתמש, שמאפשר הגשת בקשה לתמיכה בתסריטים, בזמן קצר.
תכולת הפרוייקט
התפקיד שלנו כלל הבנת המנגנון שבו הוגשו התסריטים, בעת האפיון (ידנית), תכנון מסלול דיגיטלי חכם, שחסך לקרן הקולנוע הישראלי המון משאבים, זמן וכסף, עיצוב ממשק משתמש ואתר חדשני, שנותן מענה לכל הצרכים שהוגדרו לנו, לרבות ממשקי צד ג', למערכות של קרן הקולנוע.