בשוק התחרותי הקיים היום, בעידן בו יש כ 70,000 עורכי דין בישראל, כבר ברור לכולם שאתר למשרד עורכי דין הוא בגדר חובה.
על פי החוק, שמחייב עורכי דין לרמות האתיקה הגבוהות ביותר, עורך דין רשאי לספר על נסיונו המקצועי, לפרסם הצעות למתן שירותי, מאמרים שכתב והמלצות של לקוחות.
בניית אתרים לעורכי דין בהתאם למטרות ולספר המותג של המשרד, דורשת חברה מקצועית לבניית אתרי אינטרנט. לחצו כאן למידע נוסף אודות תהליך עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט לעורכי דין- איך מתחילים? מה כולל התהליך? איך בוחרים חברה מומלצת לבניית אתרים ועוד...
בניית אתרים לעורכי דין אינה קלה כלל וכלל.
על האתר להיות:
- אתר רספונסיבי, שעובד בכל סוג של מכשיר, דסקטופ, טאבלט ונייד.
- אתר נגיש, כמוגדר בסעיף 35 בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
- אתר מבודל וייחודי, מעוצב בהתאמה אישית ל look & feel של עורך הדין.
- אתר שיקודם טוב בגוגל, יעזור להביא לקוחות פוטנציאליים ולמצב את המשרד כמוביל בתחומו.
בנוסף לעמודים הבסיסיים, חשוב שאתרם של עורכי דין יכילו מידע גם דברים שיתנו ערך מוסף למשרד עורכי הדין ולגולשים.
כך, לדוגמא, למשרד עורכי הדין חשוב תדמית של משרד מתקדם וחדשני (חברת האינטרנט שבונה עבורכם את האתר יכולה לספק עבורכם גם כלים דיגיטלים לעורכי דין, כמו למשל: כרטיסי ביקור דיגיטליים, שניתנים לשיתוף בקלות מהטלפון הנייד, כלי לייצור חתימות למשרד עורכי הדין, קטלוג דיגיטלי חכם ועוד...)
לגולשים חשוב זמינות של מידע רלבנטי ומשפטי מקצועי.
מאמרים מקצועיים הינם דרך להפגין בקיאות וידע, בתחומי העיסוק של עורך הדין. המאמרים יכולים לכלול גם התייחסות לפסקי דין שניתנו.
הלקוחות הפוטנציאליים של עורכי דין, בדרך כלל יחפשו במנועי חיפוש מידע, בנושאים שרלבנטים אליהם, בהתאמה לתחומי העיסוק של עורך הדין. על מנת לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים, כדי שאתר האינטרנט של עורך הדין, יכיל ככל היותר כתבות ומאמרים מקצועיים, עם מילות חיפוש מתאימות (לשם כך, נדרש מחקר עומק בגוגל אודות מילות החיפוש הרלבנטיו והשכיחות שלהן).
בנוסף לכך, אם תהיה אפשרות יצירת קשר נוחה ומהירה באתר של עורך הדין, יש סיכוי גבוה שהגולש ישאיר את פרטיו, או יתקשר לקביעת פגישה.
מכיוון שהתחרות בענף עורכי דין הינה גבוהה מאוד, בניית אתר אינטנט מקצועי, היא רק תחילת הדרך. על מנת לשמור על מיקומים גבוהים בגוגל ולהשיג לידים איכותיים, נדרש גם לקדם את האתר ולהעלות אליו כתבות מקצועיות, שיביאו תנועה לאתר. לצורך כך, אנו שמים דגש על בניית תשתית קידום מיטבית