מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

בניית אתרים לחברות כלכליות - בניית אתרים לחברות גדולות

מה משותף לתהליך בניית אתרים לחברות גדולות, רשויות מקומיות וחברות כלכליות?

חברה לבניית אתרים מקצועית- מה זה אומר?

אם עברת בעבר תהליך של פיתוח אתר עם חברה לבניית אתרים, לא בטוח שהחוויה שלך היתה טובה ושנחשפת למשמעות של בניית אתר אינטרנט מקצועי.
תהליך בניית אתר אינטרנט מקצועי הוא תהליך מורכב, הדומה לתכנון ולבנייה של בית החלומות שלך. בהנחה שבחרת חברה לבניית אתרים מקצועית, היא תוכל לתת לך: תכנון, עיצוב, בניית אתר אינטרנט מקצועי, המותאם לצרכים הייחודיים של העסק שלך ולאחר מכן שרותי פיתוחי המשך לאתר ותמיכה ותחזוקה לאתר.

חברה לבניית אתרים, בעלת נסיון, ידע ומקצועיות, תתחיל את תהליך הקמת האתר לעסק שלך באפיון האתר.
תהליך אפיון, עיצוב ופיתוח מתחיל במחקר והבנת קהלי היעד, המטרות והיעדים של העסק, מפת התחרות והחזון.

המשמעות של אפיון אתר היא "התוכניות של הבית"- כלומר תכנון ממשק משתמש (UI) וחוויית משתמש (UX) איכותיים,
שיבטיחו ניווט קל ונגישות מרבית לגולשים.

יתכן ששמעת את המושג Wireframe שגור בפיה של חברה בניית אתרים, הוא מהווה חלק מאפיון אתר.

הנה דוגמא למסמך Wireframe שעשינו בעת בניית אתרים לחברה גדולה-


wireframe
Wireframe הוא מסמך אפיון ויזואלי שממחיש איך יראה האתר של העסק שלך. המטרה של Wireframe הוא ליישר קו לתוכנית האתר, לפני שלב עיצוב הסקיצות, כלומר להראות את המיקומים של האלמנטים בצורה מופשטת ולכן הוא לא כולל תמונות וטקסטים, אלא "ממלאי מקום" עבורם.
בהקבלה לבית, זה יראה לנו את הגודל של המטבח, את המיקום של כל ארון, אבל לא את סוג המטבח, את הצבע, את הידיות וכיוב'...

תהליך האפיון כולל גם הגדרת התכנים, זיהוי פונקציות מרכזיות, ובחינת התשתיות הטכנולוגיות המתאימות ביותר. חשוב לבצע ניתוח של מילות החיפוש עבור קידום אתרים (SEO) כדי להבטיח נראות אופטימלית במנועי החיפוש, לדוגמא אם יש לך עסק לעיצוב פנים ונחקור מה אנשים מחפשים, סביר להניח שנגלה שהם מחפשים ,מעצב.ת פנים למשרדים" או "מעצב.ת פנים בהרצליה". זה אומר שהתכנים באתר צריכים להיות מותאמים לכך.

בסיום תהליך אפיון האתר (שאנחנו יכולים לייצר או לקבל ממך), יהיה לנו מסמך אפיון מפורט שישמש מדריך לצוות הפיתוח ויאפשר לנו לייצר שפה אחידה בין מחלקת התוכן, מחלקת העיצוב ומחלקת הפיתוח, מה שיבטיח שהתוצאה של בניית אתר על ידי חברה לבניית אתרים מקצועית תהיה בהלימה לציפיות שלך.
לאחר שלב האפיון, יגיע שלב עיצוב גרפי מותאם אישית לאתר, ולאחריו פיתוח טכנולוגי מתקדם לאתר שלך ושילוב מערכת ניהול תוכן (CMS) לניהול קל ויעיל של התכנים.

בנוסף, אתר מקצועי כולל אמצעי אבטחת מידע לשמירה על נתונים רגישים ולהגנה מפני פרצות אבטחה וגורמים זדוניים. כמו כן, האתר מתוכנן לפי עקרונות קידום אתרים (SEO) כדי להבטיח נראות גבוהה במנועי החיפוש ודירוג טוב בתוצאות החיפוש, מה שחשוב להגדלת התעבורה ולהצלחת העסק.

קראו עוד מתי צריך פיתוח אתרים מקצועי לאתר קיים של חברה ובאילו מקרים נדרשוים ממשקים?

בניית אתרים לחברות גדולות, רשויות מקומיות וחברות כלכליות-
מה כדאי לבדוק לפני שמתקדמים עם חברת בניית אתרים?

אם קולגה, חבר, או קרוב משפחה אמין ימליץ לך על חברת בניית אתרים הטובה ביותר, סביר להניח שיהיה להמלצה זו משקל רב, כמובן בשילוב עם פרמטרים נוספים. כדי להבין טוב יותר את החששות שלך, ננסה למפות את הפחדים העיקריים בתהליך בניית אתרים לחברות גדולות, רשויות מקומיות וחברות כלכליות:

1. תיאום ציפיות

הוא תמיד תהליך נכון ומבורך, כשמדובר בתקשורת עם אנשים, בעיקר כשמדובר במוצר עם מעורבות גבוהה, כמו בניית אתר לעסק. הוא מאפשר לדבר בשפה אחידה.
- חשש מאי הצלחת תיאום הציפיות בינך לבין חברת בניית אתרים ואכזבה מהתוצאה.
- פרויקט בניית האתר עשוי להסתיים רחוק מהמצופה, בין אם מדובר בתכנון לא נכון, עיכוב בלוחות זמנים, תוצאה שונה מהסקיצות, פונקציונליות לא מספקת,
או חוסר יכולת לעדכן תכנים במערכת הניהול.

2. התיחסות של חברת בניית אתרים לנושא אבטחת מידע:

- פחד מסטנדרט אבטחת מידע נמוך או לוקה בחסר בתכנון וביצוע.
- במאה ה-21, הגנה על פרטיות המשתמשים היא קריטית, ואובדן פרטיות יכול להוביל להשלכות חמורות כגון אובדן הכנסות, קנסות משפטיים,
עלויות תיקון גבוהות, ופגיעה במוניטין.

למעט חברות בארץ יש ידע ונסיון בבניית אתרים לחברות גדולות כמו ויזה כאל (חברת כרטיסי אשראי).
אנחנו בחברת 2Link עשינו תהליך של אפיון, עיצוב ותכנות  של אתר ההטבות "חנות החוויות של כאל", מדובר בפיתוח של אתר מורכב עם מגוון ממשקים ומערכת פרסונאליזציה חכמה.
CAL_mainpicture

3. עיצוב וחוויית משתמש על ידי חברת בניית אתרים:

- פחד מעיצוב אתר שלא משקף את ספר המותג שלך. חשוב שהאתר ישקף את זהות העסק ויעניק חוויית משתמש (UX) טובה,
תוך דגש על ממשק משתמש (UI) נוח וברור.
- עיצוב שמבוצע על ידי מעצב.ת דפוס ולא דיגיטל או על ידי מעצב.ת ללא נסיון יכול לגרום לטעויות קשות באתר.

4.   מקצועיות הצוות של חברת בניית אתרים:

- חשש מחוסר מקצועיות של חברת בניית האתרים.
בניית אתרים מקצועית צריכה לכלול צוות מומחים רב תחומי הכולל מומחי UX, אנשי שיווק, מעצבים דיגיטליים, מתכנתים מנוסים, ומנהלי פרויקטים.
- בסיום תהליך פיתוח האתר, חשוב שיהיה תהליך בדיקות איכות שיתן את החותמת הסופית להשקת האתר.

5. גמישות והתאמה לעתיד על ידי חברת בניית אתרים:

-חשש שהאתר לא יתאים לצרכים המשתנים בעתיד.
חברת בניית אתרים צריכה להיות גמישה בתכנון ולהתאים את האתר לשינויים עתידיים, כמו הוספת מודולים וכלים חדשים כגון כלי AI. קראו כאן על כלי AI חכמים שאפשר לשלב באתר.
- חשש מהיעדר המשכיות ("הזול יצא יקר, כי המתכנת פשט את הרגל"). המשך תמיכה ותחזוקה על ידי צוות חברת בניית אתרים הואא נושא קריטי 
ואפשר להבין פחד מבאגים מרובים וחוסר תמיכה לאחר העלייה לאוויר.
- תהליך QA (בדיקות איכות) לפני ההשקה ואספקת שירותי תמיכה ותחזוקה שוטפים הם קריטיים להבטחת יציבות האתר לאחר העלייה לאוויר.

איזה צרכים ייחודיים יש לאתרים של רשויות מקומיות וחברות כלכליות ואיך בוחרים נכון חברת בנית אתרים?

חברת בנית אתרים שיש לה עשרות שנות נסיון בהקמה של אתרים של רשויות מקומיות וחברות כלכליות, צברה ידע ונסיון,
שנותן לה יתרון תחרותי בתחום.

מה מיוחד באתרים של רשויות מקומיות וחברות כלכליות?

רשויות מקומיות וחברות כלכליות נועדו לשרת את הציבור ולכן האתרים שלהן צריכים לשקף את הצרכים נאמנה.
חברת בנית אתרים שמבונה אתריים עבור רשויות מקומיות וחברות כלכליות תדע לזהות את קהלי היעד הרלבנטיים, לבנות אפיון אתר שישקף את הצרכים של הרשות המקומית ולהציף את המידע הרלבנטי לכל קהל יעד.

הצרכים של אתרי רשויות מקומיות וחברות כלכליות-

לרשויות כמו עיריית גן, יש צורך באיסוף מידע, בניהול דיאלוג מפולח עם תושבים ובפלטפורמה למיפוי עירוני. לצרכים האלו, פיתחנו מוצר בשיתוף חברת MUNI PLUS.

רשויות צריכות מידע זמין ונגיש, אודות תושביהן, על מנת לתקשר איתם, בשגרה או בחרום. הפלטפורמה שבנינו, רמת גן פלוס, מאפשרת לרשויות מקומיות למפות את התושבים לפי: שכונות, רחובות, גילאים, תחומי ענין ועוד, לנהל איתם דיאלוג ולשלוח להם מסרים מפולחים, הן מסרים שקשורים למשברים כמו קורונה או מצב חירום אחר והן מסרים שבשגרה.

הנה דוגמא לפלטפורמה שבנינו עבור עיריית רמת גן, "רמת גן פלוס"
RG_mainpicture

* רגולציה-
עמידה בתקנים ותקנות.רשויות מקומיות וחברות כלכליות רוצות לבנות אתרים המספקים פתרונות לניהול מורכב של מידע פיננסי, דיווחים ושקיפות מול בעלי ענין. האתר צריך לכלול כלים לאנליזה וויזואליזציה של נתונים, יכולות חיפוש מתקדמות, ולעתים גם אינטגרציה עם מערכות פיננסיות חיצוניות.

* מתן מידע לציבור-
אתרים של רשויות מקומיות וחברות כלכליות תפקידם לתת מידע אודות שרותים לשני קהלי יעד- ציבור התושבים וציבור העסקים ברחבי הרשות (בחברות כלכליות מדובר גם על קהל יעד נוסף- ציבור היזמים). של התושבים יחפשו מידע אודות: ארנונה, תקנות מקומיות לגבי חניה והסדרי חניה בעיר, הסדרי תחבורה ציבורית, חינוך, שרותי פינוי פסולת אלקטרונית וכיוב'... ואילו העסקים יחפשו מידע אודות תשלומים לעסקים, הטבות לבעלי עסקים ברשות, קורסים להעשרת הידע המקצועי ועוד…

* שקיפות ודיווח-
אתרים של רשויות מקומיות וחברות כלכליות נועדו לקדם שקיפות, לפרסם דוחות כספיים, מידע על פרויקטים ותקציבים, ולספק מנגנון לתלונות והצעות מציבור התושבים ובעלי העסקים. חברה בניית אתרים שיודעת לבנות אתרים מורכבים, תדע לתכנן נכון את מבנה האתר, לרבות המידע שיחשף לכל קהל יעד ואת הצורה שזה סוגי המשתמשים השונים יכנסו לאתר, על מנת לקבל את המידע.

הנה דוגמא למודול "יועצים", שבנינו בתהליך אפיון, עיצוב ופיתוח אתר החברה לפיתוח פתח תקוה. המודול מתכלל את הצרכם של החברה הכלכלית, בעלי העסקים והיועצים עצמם,  כאשר הצטרפות למאגר נעשית בצורה מאוד פשוטה וקלה, עם בקרה מלאה של החלפ"ת.
hlpt


* שירותים דיגיטליים-
אתרי רשויות מקומיותו חברות כלכליות מספקים שירותים דיגיטליים מתקדמים כמו תשלומים מקוונים, בקשות להיתרי בנייה ותיאום פגישות עם גורמים ברשות המקומית, הרשמה לארועי תרבות מקומיים, תוך זיהוי תושבע הרשות ומתן והטבות לתושבי העיר. חברת 2link הינה חברה בניית אתרים שמתמחה בבניית אתרי הטבות מורכבים, כגון אתרי הטבות של רשויות מקומיות וחברות אשראי (אתר חנות החוויות של כאל ואפליקציית השוברים הדיגיטליים של כאל).


* קיום דיאלוג עם תושבים (שיתוף ציבור) באמצעות האתר-
שיתוף ציבור הינו כלי מסייע בתהליכי קבלת החלטות ובניית מדיניות לרשויות המקומיות ולחברות כלכליות. זוהי פרקטיקה של שיח, המבוססת על ההנחה שנקודות מבט שונות מעצבות ידע שונה שהוא בעל ערך.
אנו ב2link כחברה בניית אתרים הבנו ששיתוף ציבור הוא כלי חשוב שעוזר למנהלים ברשויות המקומיות ובחברות כלכליות לאסוף מידע וללמוד על הצרכים של התושבים, בעלי העסקים והיזמים, כדי לקבל החלטות לשמירה על איכות החיים בעיר.

למה לעשות בניית אתרים לחברות גדולות וחברות כלכליות עם חברת טו לינק ?

חברת טו לינק הוקמה בשנת 2007, על ידי צוות אנשים בעלי עשרות שנות נסיון מצטבר בעולם האינטרנט, במטרה לתת פתרונות שיווקיים וטכנולוגיים לצרכים דיגיטליים של לקוחות. החברה מספקת שירות מלא - ONE STOP SHOP, החל משלב איתור הצרכים, אפיון אתר או מערכת מבוססת WEB בהתאמה לצרכי הלקוח, דרך ניהול הפרוייקט וביצוע- תכנות אתרים מקצועי בהתאמה אישית תוך שימוש במגוון פלטפורמות רחב, שפות תכנות שונות, כלים ומסדי נתונים. וכלה בתחזוקה שוטפת של אתרים ואפליקציות.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! אתם כבעל.ת עסק, חייבים לחיות בשקט נפשי שבחרת ספק שיתן  לכם  את התוצאה הטובה ביותר לפרוייקט שלכם- עיצוב ופיתוח אתרים מקצועי.

איך יודעים מהי חברת בניית האתרים הטובה ביותר? לחצו כאן לקריאת הכתבה

התקשרו עוד היום לקבלת מידע נוסף על בניית אתרים לחברות גדולות וחברות כלכליות לעסקים עם חברת טו לינק וקבעו פגישת היכרות בחינם וללא התחייבות.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link