על פי נתוני לשכת עורכי הדין יש כיום במדינת ישראל כיום רשומים בישראל 93 אלף עורכי דין (בעלי רישיון), מתוכם 76 אלף רשומים כפעילים, כאשר כולם רוצים להתפרנס. האם משרדי עורכי דין צריכים בניית אתרים לעורכי דין ואם כן, איך מייצרים עבורם את הבידול ומביאים את הערך האישי של משרד עורכי הדין לאתר?
1. אמנם לעורכי דין אסור לפרסם את עצמם על פי חוק, אך לבנות אתר זה בהחלט חוקי ואפילו נדרש. גולשים שמקבלים המלצה על עורך דין "פלוני אלמוני"יחפשו אותו בגוגל. אם לא ימצאו אתר, או שימצאו אתר דל, זה יוביל למחשבה שהמשרד אינו רציני, גם אם לא כך הדבר. כלומר, בניית אתרים לעורכי דין היא למעשה חלק חשוב מהתדמית של משרד עורכי הדין. חשוב שאתר ממשרד עורכי הדין יעוצב לפי ספר המותתג של המשרד.
2. מידע מקצועי- למרבית הלקוחות של משרדי עורכי הדין יש צורך למצוא עורך דין עם נסיון מקצועי מתאים, למשל: חוזה עבודה עבור עובד, חיפוש עורך דין שייצג אותם בתביעה, יש להם סכסוך משפטי על ירושה, הם צריכים לכתוב הסכם ממון לקראת חתונה, הם צריכים תקנון להגרלה, הם צריכים הסכם שיתוף פעולה וכיוב… הדרך של הגולשים למצוא תשובות לשאלות היא חיפוש בגוגל. אם גולש רוצה למשל לתבוע תביעה ייצוגית, הוא יחפש עורכי דין עם נסיון מקצועי בתביעות ייצוגיות, מה שאומר עבורכם עורכי הדין שבתהליך בניית אתרים לעורכי דין, עליכם לשים דגש על הנסיון המקצועי וההצלחות שלכם, במקרה הזה סיפורי הצלחה של תביעות ייצוגיות מוצלחות ורצוי נגד חברות גדולות.
3. לקוחות חדשים למשרד עורכי הדין- חלק גדול ממשרדי עורכי הדין נותנים בתוך הבית מגוון שרותים משפטיים. כאשר מגייסים לקוח, הוא במרבית המקרים יצמח ביחד עם המשרד. המשמעות היא שגם לקוח שמתחיל כלקוח יחסית קטן, יכול לגדול (אולי כיום הלקוח מעסיק 3 עובדים, אבל בעתיד יכול להעסיק עשרות או מאות עובדים). בניית אתרים למשרדי עורכי דין חייבת לתת מענה טוב להבאת לידים למשרד וככל שהתוכן באתר יהיה יותר מותאם לקהל היעד של משרד עורכי הדין, כך הלידים יהיו איכותיים יותר.
4. גיוס עורכי דין ועובדים לפירמה- כאשר צוות משרד עורכי הדין מתרחב ונדרש לגייס עוד עובדים בכלל או עורכי דין בפרט, תכנון נכון של בניית אתרים למשרדי עורכי דין יתן מקום למודעות דרושים. מודעת דרושים באתר של משרד עורכי דין משרתת מספר מטרות- היא מעידה על הגודל ועל הצמיחה של משרד עורכי הדין, היא מאפשרת פרסום מודעת דרושים ללא עלות והיא מקרינה דינמיות.
5. יצירת קשר עם משרד עורכי הדין- בעידן הדיגיטלי, יש משמעות גדולה למהירות התגובה כשלקוח פוטנציאלי מחפש תשובה, הוא מצפה שיחזרו אליו מהר. על מנת להקל על הלקוחות, חשוב בתהליך של בניית אתרים לעורכי דין לתת לגולש אפשרות קלה ונוחה ליצירת קשר, כמו מילוי טופס דיגיטלי קצר ו/או וואטסאפ. לעתים אפשר לייצר אוטומציות חכמות עבור משרד עורכי הדין כמו למשל: כבר בטופס יצירת הקשר לתת לגולש לבחור את הנושא, לענות על מספר שאלות ולשלוח לו אוטומטית הצעת מחיר, בתום מילוי השאלון.
בתהליך בנייית אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין ייחודי שפיתחנו, נשאל אותך מגוון של שאלות על העסק שלך ועל שיטות העבודה, מה ה"כאבים" שלכם, למשל תהליכים ידניים שאפשר לייעל ולחסוך לכם הרבה זמן וכסף, באמצעות כלי אוטמציה או כלי AI. כלומר, אנחנו נקדיש מחשבה בתהליך פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין, גם לתכנון טרנספורמציה דיגיטלית חכמה ויעילה לעסק שלך.
מכיוון שלכל משרד עורכי דין יש מטרות שונות, יעדים שונים וצרכים שונים, תהליך פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט של חברה מומלצת לבניית אתרים:
כמה עולה תהליך של בניית אתר אינטרנט לעורכי דין?
מכיוון שאנחנו לא עובדים על בסיס תבניות סגורות ואין לנו חסמים (הסלוגן שלנו הוא "תמיד כן") כלומר אנחנו בונים עבורכם את "אתר החלומות למשרד עורכי הדין", כלומר: מאפיינים, מעצבים ומפתחים עבור משרד עורכי הדין שלכם אתר בהתאמה אישית.
ובכן, עלות בניית אתר אינטרנט לעורך דין תלויה מאוד בדרישות שלכם, במורכבות של הפרוייקט, בכמות הממשקים, ברמת אבטחת המידע הנדרשת, בסוגי כלי הAI שאנו נדרשים להטמיע באתר. מאוד חשוב לנו שבסיום הפרוייקט, נסיים כולנו עם חיוך גדול על השפתיים.
שמעתם את המושגים "חווית משתמש" או UX באנגלית- User Experience, ו UI = User Interface או " ממשק משתמש" לאתר?
נקודת המוצא שלנו היא שאנחנו בתהליך בניית אתרים עורכי דין, מבצעים תכנון של מסע הלקוח וכדי לתכנן נכון, אנחנו צריכים לתת מענה לכל הצרכים של הגולשים.
הגולשים רוצים אתר משרד עורכי דין שיהיה נעים, פשוט לניווט, מהיר, מותאם לטלפונים ניידים.
כמובן שגם צוות ניהול האתר הוא מבחינתנו קהל יעד וחשוב שיהיה לו נוח וקל לעדכן את האתר.
אפיון האתר יתן לנו כחברה לבניית אתרים מיקוד אסטרטגי עבור האתר, הוא ימקד אותנו על המטרות והיעדים שלכם, יאפשר לנו להכיר אתכם
טוב יותר, לבנות עבורכם אתר מבודל מן המתחרים שלכם,.
עבור המשרד שלכם, שתהליך של בניית אתרים עורכי דין חדש לו, האפיון יגשר על פערי השפה בינינו ויאפשר לנו ליצור דיאלוג משותף שיוביל לאתר ייחודי, מעניין וכו' למשרד עורכי הדין שלכם.
בסיום שלב האפיון, נציג לכם WIREFRAME אינטראקטיבי של האתר.
הנה דוגמא ל WIREFRAME שאפיינו בעת תהליך פיתוח אתרים ואפליקציות:
תהליך העיצוב הוא השלב היצירתי בעת בניית אתר לעורכי דין. עיצוב אתר מתחיל בעמוד הבית. עמוד הבית צריך להיות מעוצב בהתאם לספר המותג של המשרד שלכם. לאחר שעמוד הבית מאושר,
נעצב גם את העמודים הפנימיים של האתר.
אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין הוא חלון הראווה של המשרד. לא יעלה על הדעת שבחלון הראווה שלכם תציגו מראה מיושן, לא עדכני, לא ברור, או כזה שאינו משקף את המשרד ולכן יש משמעות לכל שלב בתהליך בניית אתר לעורכי דין
.
בכל תהליך בניית אתר לעורכי דין, אנחנו מקפידים לייצר את אפקט הWOW-
במטרה להדהים את הגולשים, לשפר את חווית הגלישה שלהם, לגרום להם לזכור את המשרד שלכם ולרצות להיות לקוח שלכם, או להיות גאה בו כלקוח.
2Link הינה חברת עיצוב ופיתוח אתרים בין הותיקות (נוסדה ב 2007) בארץ, מביאה איתה נסיון עשיר של צוות מומחים בבניית אתרי אינטרנט ומערכות מבוססות WEB. הנסיון הזה יחסוך לכם הרבה טעויות בשלב עיצוב האתר.
כתיבת תוכן מקצועית מתחילה בביצוע מחקר מילות חיפוש, כלומר מה הגולשים מחפשים בגוגל, למשל "משרד עורכי דין בתל אביב". לאחר תהליך סינון ובחירת מילות החיפוש הרלוונטיות, נגיע לשלב כתיבת התוכן לאתר. כתיבת התוכן נעשית תוך על ידי מומחי כתיבת תוכן.
עיצוב ופיתוח אתרים למשרד עורכי דין מסתיים בתהליך "בדיקות איכות", Quality Assurance.
בקרת איכות היא אחד הדברים החשובים שעושה חברה מקצועית לבניית אתרים. אתר טוב הוא אתר בדוק.
כפי שמייקרוסופט מבצעת בדיקות QA לפני השקת גרסא, מומלץ בחום לפני העלאת אתר לאוויר לבצע בדיקות איכות.
בבדיקות הQA נבדקים השימושיות של האתר, העיצוב, הרספונסיביות שלו, הנגישות, מהירות טעינת האתר ובמקרים של עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט המכילים מידע רגיש, בדרך כלל מבוצעות גם בדיקות חדירה על ידי גוף צד ג'.
חברת 2Link להיות החברה שנבחרה על ידי איגוד בודקי התוכנה ITCB לתהליך עיצוב ופיתוח אתר האינטרנט של החברה. כפי שאת.ה בודאי יכול.ה לתאר לעצמך, סטנדרט הבדיקות של איגוד בודקי התוכנה ITCB הוא מהגבוהים בשוק.
הנה דוגמא להמלצות גוגל, שנכתבו על ידי לקוחות שלנו
גולשים שנכנסים לאתר של משרד עורכי דין לא יודעים אם מדובר בעורך דין יחיד או במשרד עורכי דין, אבל אתר של עורכי דין יכול ליצור רושם של משרד גדול, גם אם לא זו הסיטואציה. כך, למשל עורך דין אלי הלם, שמתמחה ברשלנות של עורכי דין, הגיע אלינו לחברת 2link עבור תהליך של בניית אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין אלי הלם.
החלטנו ביחד להפוך את הלימון ללימונדה, כלומר להתמקד בעובדה שמשרד עורכי דין "אלי הלם" הינו משרד קטן ולהפוך אותו ליתרון של משרד בוטיקי, שנותן שרות אישי וסופר מקצועי, בעיקר למשרדי עורכי דין אחרים.
תהליך אפיון האתר שביצענו, שהוא חלק משמעותי בעת בניית אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין כלל סידור מחדש של התוכן באתר, שינוי היררכיית הניווט, כדי שתהיה נוחה וידידותית למשתמש ומתן דגש על הספר שכתב עורך דין "אלי הלם", שהוא מהווה אסמכתא מקצועית לפועלו. מכיוון שהאתר הישן הכיל הרבה כתבות מקצועיות, עשינו תהליך של ניתוב תכנים לא רלוונטיים. על מנת שהתנועה לאתר לא תיפגע ואף תגדל, תכננו את המעבר, יצרנו מפת URL והפניות ועדכנו את גוגל על כל השינויים באתר. תהליך שמירה על מיקומים במנועי חיפוש הוא חשוב מאוד בעת בניית אתרי אינטרנט למשרד עורכי דין.
תהליך של הקמת אתרי אינטרנט לעורכי דין מתחיל בראש של עורכי הדין, בעלי המשרד.
לעתים מחוללי הצורך לפיתוח אתר חדש יהיו צרכים חדשים שיצוצו כמו התרחבות של המשרד, הענקת שרותים נוספים ולעתים התובנה שבעידן של כלי AI, אפשר לחסוך הרבה זמן ומשאבים למשרד עורכי הדין וגם להצטייר כמשרד עורכי דין חדשני ודיגיטלי.
קראו עוד על הצורך לפיתוח אתר חדש כאן חלק מתהליך של הקמת אתרי אינטרנט לעורכי דין כולל גם אפיון אתר.
בתהליך אפיון אתר, הלקוח, משרד עורכי הדין מציף את כל הצרכים והחלומות, אנחנו לומדים את מפת התחרות, כותבים את המטרות והיעדים , כותבים תוכנית עבודה עם לוחות זמנים, שכוללת את כל תהליך בניית אתרי אינטרנט לעורכי דין- אפיון, עיצוב, תכנות ותשתית קידום האתר.
אנחנו בחברת 2link צברנו הרבה ידע ונסיון בפרוייקטים של בניית אתרי אינטרנט לעורכי דין ולכן נוכל לתת המלצות מקצועיות של תוספות לאתר משרד עורכי הדין שלכם, פיצ'רים שאולי לא ידעתם שקיימים, כמו למשל:
- אזור אישי ללקוחות משרד עורכי הדין
- כלים מיוחדים שיחסכו לכם זמן וכסף כמו אפשרות הוספת דפי נחיתה בקליק לאתר
- תבניות דיוור מעוצבות שיאפשרו לכם לשלוח ניוזלטר תוך דקות
- שיתוף כרטיס ביקור של עורך דין במשרד או כלי ליצירת חתימות לעובד.ת חדש.ה במשרד
- חיבור לכלי AI מתקדמים עבור יצירת תוכן- כתבות לאתר משרד עורכי הדין, או לרשתות חברתיות
- חיבור לכלי AI לצורך כתיבת הצעת מחיר אוטומטית, ללקוחות שפונים דרך האתר, לאחר שאלו ימלאו שאלון
על פי האתיקה של לשכת עורכי הדין, יש כללים ברורים עבור בניית אתרים למשרדי עורכי דין.
מותר באתר של עורכי דין:
- מותר (ואף רצוי) לשלב תמונות של צוות משרד עורכי הדין באתר המשרד, או המשרד עצמו.
במידה ואין לכם תמונות ייצוגיות, אנחנו ממליצים על קביעת יום צילום, על מנת שתהיינה לכם תמונות ייצוגיות לכתבות מקצועיות, יחסי ציבור ורשתות חברתיות.
במידה וזה לא אפשרי, ניתן לרכוש עבורכם תמונות ממקורות חוקיים או לייצר עבורכם איורים בהתאמה אישית.
- קידום אורגני בגוגל: מותר לקדם אתרים של משרדי עורכי דין בגוגל לצורך חשיפת האתר, בהתאם לכללי הפרסום.
- קידום ממומן בגוגל: במידה ושומרים על כללי הפרסום, מותר לבצע פרסום ממומן בגוגל (Google Ads) על בסיס קליקים, לאתרים של עורכי דין.
- קידום ברשתות חברתיות: מותר לעורך דין לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק וכיוב'... ולהעלות תכנים מקצועיים להגברת חשיפה ומודעות.
- סרטוני וידאו: סרטוני וידאו ואנימציה הם כלי נהדר להעברת מסרים משפטיים, כשהיתרון הגדול הוא שאפשר לשלב אותם באתר האינטרנט של משרד עורכי הדין.
אסור באתר של עורכי דין:
- פרסום מחירים- אסור לעורך דין לפרסם באתר מחירים או להניע לפעולה כלשהי, למשל: ״שירותים משפטיים במבצע״ .
- מכירת לידים- אסור לעורכי דין לסחור בפניות ומתן שירותים משפטיים מגורמים שאינם עורכי דין/חברות עריכת דין/ שותפות עורכי דין. ככל שההתקשרות בין האתר ובין עורך הדין מבוססת על תשלום בגין הפניית לקוחות מהאתר ו/או כל שיטה אחרת בה מתוגמל האתר או גורם אחר, היא טומנת בחובה סכנה של שידול והטעיה ואף שיתוף אסור ברווחים.
- סרטוני תדמית- אסור להפיץ סרטוני תדמית המכילים: חשיפת שמות של לקוחות משרד עורכי הדין או המלצות שלהם, המלצה עצמית, התבטאות שאינה ראויה, הצגת מחירים.
- שירותים שאינם משפטיים- אסור להציג באתר של משרד עורכי דין שרותים שאינם משפטיים.
- תוכן מטעה- באתר של משדר עורכי דין אסור להפיץ תוכן שהוא לא מקצועי, מטעה, משדל ו/או הפוגע ומפר את האתיקה המקצועית."
נעים מאוד! אנחנו חברת 2Link שהוקמה בשנת 2007. בין לקוחותינו נמנים: ויזה כאל, אלטשולר שחם, חברות הייטק, מגוון רשויות מקומיות ולקוחות גדולים מתחומי התעשייה והשרותים. בנינו כבר כ- 10 אתרים למשרדי עורכי דין מובילים.
כשאתם בוחנים מספר חלופות של חברות לבניית אתר תהליך הקמת אתר אינטרנט לעורכי דין, חשוב לבחור חברה עם רקורד, חברה שבנתה מספר אתרים למשרדי עורכי דין, לקבל המלצות ולצפות בפרוייקטים של "הקמת אתר אינטרנט לעורכי דין".
לעוד מידע וקביעת פגישת היכרות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם: 099550471 או [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link