יש בשוק כל כך הרבה חברות לבניית אתרי אינטרנט. איך יודעים איזה אתר נדרש? איך מקבלים החלטה עם איזו חברה לבניית אתרי אינטרנט כדאי לעבוד?
מה ההבדל בין פיתוח אתרים של חברה לבניית אתרי אינטרנט בהשוואה לבניית אתר על בסיס תבנית, במלים אחרות בניית אתר מרכיבים קיימים?
המהפכה בתחום בניית אתרים נכנסה לחיינו עם כניסת פלטפורמות ה"קוד הפתוח" ובראשן "וורדפרס". היתרון הכי גדול של אתרים שנבנים ב"קוד פתוח" הם שיש הרבה תבניות (Templates) זמינות לקנייה, במחירים נמוכים.
- קוד "איטי וכבד" מאחורי הקלעים, מה שמוביל לטעינה יותר איטית של האתר
- באגים שיכולים להופיע יום אחד, בלי שום הכנה מראש, כי אחד התוספים לא עודכן, או כי האקרים זיהו אפשרות פריצה לאתר
חשוב לדעת שליתרון של חסכון בזמן ובכסף יש "מחיר"- התבניות נבנות מראש על ידי מתכנתים שרוצים למכור כמה שיותר, כלומר הם פונים למכנה המשותף הנפוץ ביותר.
אם ניקח את תחום הריהוט כאנלוגיה, אתם כלקוחות יכולים להזמין רהיטים מותאמים אישית אצל נגר או לקנות ריהוט תעשייתי בחנויות כמו "איקאה", שעובד על מסה של מכירות.
במידה ויש לך צורך באתר מיוחד, בממשקים למערכות שאתם עובדים איתם כמו למשל: CRM, ERP, באתרים שמחזיקים במידע רגיש ודורשים בדרגת אבטחת מידע גבוהה, שימוש בתבניות על ידי חברות לבניית אתרי אינטרנט יהווה סיכון עבורך.
חברות לבניית אתרי אינטרנט מאגדת בתוכן שנים רבות של ידע ונסיון ובדרך כלל כוללת צוות של מומחים, שיכול לטפל בכל ההיבטים של אפיון חווית המשתמש ui/ux, עיצוב ופיתוח אתרים.
חברה לבניית אתרי אינטרנט מאגדת בתוכה שנים רבות של ידע ונסיון ובדרך כלל כוללת צוות של מומחים שיכול לטפל בכל ההיבטים של אפיון חווית המשתמש ui/ux, עיצוב ופיתוח אתרים.
יש הרבה פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון אצל כל חברה לבניית אתרי אינטרנט שרלבנטית לך. למשל:
- ותק
- נסיון
- מקצועיות
- התמודדות עם בעיות ומתן פתרונות יצירתיים
- הקשבה ללקוח
- יכולת ניהול פרוייקטים ועמידה בלוחות זמנים
- שרות מצוין
חברה לבניית אתרי אינטרנט custom made תבצע עבורך תהליך מלא של אפיון, עיצוב לפי ספר המותג, פיתוח אתר, ואחרי העלייה לאוויר גם תחזוקה שוטפת, אבטחת מידע. למידע נוסף אודות תהליך עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט לחצו כאן
חברה לבניית אתרים באינטרנט יכולה לעתים לנסות למכור לך מוצר מדף שקיים לה.
האם קרה לך בעבר שרכשת מוצר או שרות, שהתאים בערך לצרכים שלך, אבל לא בצורה מדויקת? למשל: רכשת מנוי לתוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט, אבל חסרה לך אפשרות להוציא חשבוניות ללא מע"מ או חסר לך ממשק לתוכנת ה CRM שלך.
התוצאה של רכישת מוצר או בניית אתר שמתאים לחלק מהצרכים שלך היא אבדן זמן והכנסות עבורך.
התפקיד של חברה לבניית אתרים באינטרנט הוא לפתח אתרים בהתאמה לצרכים של הלקוחות שלהן, גם כשמדובר בפיתוח אתרים מורכבים. אבל לא כל חברה לבניית אתרים באינטרנט יודעת לפתח אתרים מורכבים.
במכלול הפרמטרים שבאים לידי ביטוי בפיתוח של אתר, יש לא מעט דברים שיכולים להיות פשוטים או מורכבים.
- שימוש בתבנית עיצובית קיימת הוא פשוט, לעומת עיצוב custom made על ידי מעצב.ת אינטרנ מקצועי.ת שמצריך יותר זמן, מקצועיות, ידע ונסיון.
- ניהול הרשאות- לעתים יש לאתר/למערכת מבוססת web שמפתחת חברה לבניית אתרים באינטרנט צורך בהרשאות שונות לסוגי משתמשים שונים, לדוגמא: בפיתוח של אתר מסוג מרקטפלייס יש הרשאה של מנהל על, מנהל הקניון, הרשאה של מנהל חנות בקניון שרואה רק את המוצרים וההזמנות שלו ויש את הלקוח הסופי, הרוכש בקניון שיכול לצפות רק בהזמנות שהוא ביצע.
הנה דוגמא לניהול הרשאות עבור מנהלים שונים, לבקאופיס של אתר שבנינו
- אזור אישי באתר משקף דרגת מורכבות וידע בתכנות, שלא כל חברה לבניית אתרים באינטרנט יודעת להתמודד איתה. בודאי שמתם לב שאתם כלקוחות יכולים להיכנס לאזור האישי שלכם באתרי הבנקים, חברות הביטוח, חברות פיננסים ובאתרי סחר מובילים. לעתים באזורים האישיים יש גם לינקים למסמכים אישיים שלכם.
פיתוח אזור אישי הוא מורכב בהגדרה ודורש הרבה ידע ונסיון. תוסיפו לכך גם אמצעי אבטחת מידע קפדניים ותקבלו אתגר לא קטן.
דוגמא לאזור אישי, שדורש לוגין עם קוד חד פעמי OTP שנשלח למשתמש במייל
- אינטגרציה בין אתר למערכות צד ג' או במלים אחרות פיתוח אתר עם ממשק API לשרת חיצוני . תהליך עיצוב ופיתוח אתר כולל גם אפיון והטמעה של ממשקים.
למשל אתר סחר למכירת מכוניות שמושך נתוני מלאי אודות המכוניות ממערכת ניהול מלאי חיצונית. ברגע שהמכונית תימכר, מערכת ניהול המלאי תשדר לאתר הסחר ובאתר האינטרנט יופיע "אזל המלאי" או שהמכונית תיעלם מהאתר.
דוגמא נוספת היא אתר שבנינו עבור אתר עם אזור אישי לשילוח תכשיטים לחו"ל, שמאפשר ללקוח לבחור את חברת השילוח למשל FEDEX, לבדוק את מצב החבילה שלו , להדפיס מדבקה ועוד על ידי ממשק שיצרנו בין האתר לחברות השילוח.
לעתים יש צורך בממשק למערכת הפצת מיילים וסמסים, כאשר בתוך הממשק ניתן להפיק דוחות ולבחור את קהל היעד לדיוור. זו עוד דוגמא לפיתוח מורכב, בהתאמה אישית.
הנה דוגמא למערכת יצירת פילוחים עם ממשק להפצת מיילים וסמסים
- פיתוח אתר למכירת כרטיסים כולל בחירת מקום ישיבה על ידי הגולשים למופעי תרבות, סרטים והופעות נחשב מורכב, מכיוון שזה דורש מחשבה על תרחישי קצה אפשריי כמו למשל: אם שני גולשים יכנסו בו זמנית לקנות אותו מושב, אחד מהם צריך לחסום, על ידי "נעילת המושבים" לפרק זמן מוגדר, בעת שלקוח נכנס לתהליך רכישה.מה קורה כשגולש מבטל את הרכישה וכיוב'...?
- פיתוח מרקטפלייס- פלטפורמה דיגיטלית שנועדה לחבר מין מוכרים וקונים. מידע נוסף על פיתוח אתר מרקטפלייס ניתן למצוא כאן
אתר מרקטפלייס "ישראלים טובים", דוגמא של אתר מרקטפלייס שפיתחנו בחברת 2Link
- פיתוח מערכת הזמנות כולל סריקת QR CODE במקומות שבהם יש עומס גדול בנקודת הקצה, למשל בתי קפה, אנו נדרשים למצוא פתרונות יצירתיים. כך למשל במערכות הזמנות שוברים דיגיטליים, הלקוח מזמין מראש ומקבל QR CODE לסריקה בטלפון הנייד של המוכר. אבל לעתים למוכר אין זמן להתעסק בסריקות ואנחנו מעבירים את האחריות ללקוח, שצריך לבצע פעולה ולהציג למוכר על מנת לממש את השובר.
חברה לבניית אתרים באינטרנט מקצועית בעלת נסיון תדע לשקף לך את המשמעות של הבקשות שלך, או במלים אחרות לתרגם לך את הבקשות שלך למשאבים ולתקציב.
חברת בניית אתרים באינטרנט צריכה להיות בעלת מספר מאפיינים-
1. הבנה של הצרכים שלך כלקוח.ה. מה זה אומר?
חברת בניית אתרים באינטרנט צריכה להבין את העסק שלך ואת הסביבה התחרותית שלך, על מנת לבצע אפיון HIGH LEVEL ו LOW LEVEL בהתאמה מלאה לצרכים שלך ושל קהלי היעד- הלקוחות שלך.
תהליך עיצוב ופיתוח האתר יכלול הבנת המותג שלך, קהל היעד ומפת התחרות בענף שלך, לפני תחילת פיתוח אתר שעונה על הצרכים הספציפיים שלך. בניית אתר בהתאמה אישית custom made יכולה לגרום לאתר לך לבלוט על פני המתחרים ומייצג ביעילות את המותג שלך.
2. חברת בניית אתרים באינטרנט צריכה להיות בעלת יכולת ניהול פרוייקטים גדולים וליווי אישי של מנהל תיק לקוח, בכל שלבי בניית האתר שלך.
במאה ה21 אחת התכונות החשובות היא גמישות אג'יליות, שכן האתר שלך היום לא יהיה דומה לאתר שיהיה לך בעוד חמש שנים. חברת בניית אתרים באינטרנט צריכה להסתכל קדימה ולחשוב על אפשרויות שדרוג,שניתן יהיה להוסיף במרוצת הזמן.
3. טכנולוגיה מעודכנת- חברת בניית אתרים באינטרנט תדאג להיות עם היד על הדופק במגמות בינלאומיות מעודכנות. דברים משתנים כל הזמן בעולם הדיגיטלי בהקשר לטכנולוגיות, עיצוב אתרים וטרנדים. חלק מה best practice של חברת בניית אתרים באינטרנט הוא לימוד מתמשך. חברת בניית אתרים באינטרנט תדע לשקף לך את ההתפתחויות הגלובליות האחרונות ולהמליץ לך על פיתוחים נוספים לאתר שלך, בהתאם לקצב הצמיחה של העסק שלך, בין אם הצרכים עלו מהצד שלך או שהוצפו על ידי החברה שבנתה עבורך את אתר האינטרנט.
4. חשוב לוודא עם חברת בניית אתרים באינטרנט שלאחר ההשקה של האתר שלך, יתנו לך שרותי תמיכה ותחזוקה ולא יעלמו לך.
זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל דוקא לשכור את שרותיהן של חברות בניית אתרי אינטרנט מקצועיות, יוצא חסכוני יותר לטווח הרחוק ונסביר את הלוגיקה.
פיתוח אתר מאפס דורש זמן, מאמץ ומשאבים, גם ממך. על ידי שכירת חברות בניית אתרי אינטרנט, תיחסך ממך הטרחה של לימוד מיומנויות חדשות או ניהול פרוייקט עיצוב ופיתוח אתר. חברות בניית אתרי אינטרנט הן בעלות ותק, נסיון, כלים, תוכנות ומומחיות הדרושים כדי להשלים את הפרויקט שלך ביעילות, במהירות ותוך הגעה ליעדים העסקיים שלך במינימום זמן.
אתר מהוקצע ומעוצב כהלכה, שפותח על ידי חברות בניית אתרי אינטרנט, ונותן מענה מדויק לקהל היעד שלך, ימשוך יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים ויכניס לך יותר כסף. קראו כאן עוד מידע על איך בוחרים חברה מומלצת לבניית אתרי אינטרנט
כמו כל תהליך איתור, הכי נכון להתחיל לרשום את המטרות שלכם, האם אתר האינטרנט הקיים נותן לך מענה לצרכים, היכן יש פערים (כלומר מה חסר לך באתר הקיים), להבין מה איזה סוג אתר נדרש לך, לאסוף מידע מחברים ומקולגות ולבקש המלצות על חברות לבניית אתרי אינטרנט.
כדאי לצמצם את הרשימה למספר חברות לבניית אתרי אינטרנט, להגדיר מה חשוב לך ולראות איך הן נותנות לך מענה לצרכי האתר שלך.
אם תכינו סט של שאלות למספר חברות בניית אתרי אינטרנט רלוונטיות לפרוייקט, תוכלו לקבל תשובות ולבחור בשיטת האלימינציה חברה לבניית אתרי אינטרנט.
חברת 2link הינה בית תוכנה שהוקם ב 2007, "סיירת מובחרת", זריזה ואיכותית, מובילה בתחומה, המעסיקה צוות של שחקני נשמה, לבניית אתרים, מערכות מבוססות WEB, אפליקציות מותאמים אישית וניהול מועדוני לקוחות, עם הרבה דגש על UI/UX . במצטבר, יש לנו מאות שנות ותק ונסיון כחברה לפיתוח אתרים.
התפיסה שלנו, היא שהתוכנה בשבילנו היא אמצעי ולא מטרה. במילים אחרות, אנחנו מגייסים את היתרונות של העולם הדיגיטלי כדי לעזור לך להשיג את המטרות המסחריות, השיווקיות והאסטרטגיות - הרבה יותר בקלות, במהירות וביעילות ובעלות נמוכה מהאתרים הקונבנציונאליים. המומחיות שלנו היא לגרום לאתר שלך להיות אתר מוביל מבחינת תנועה ומכירות ומשפיע על התוצאות הכספיות.
לעוד מידע וקביעת פגישת היכרות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם: 099550471 או [email protected]
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link