מוצרים

תוכנה לניהול קריאות שרות

מהי תוכנה לניהול קריאות שירות? 

בשנים האחרונות, יותר חברות המעסיקות טכנאי שטח מבינות את הצורך בתוכנה לניהול קריאות שירות, שכן מערך השרות צריך כלי עבודה לניהול צוות השירות: מנהלי השירות, טכנאי השטח ותומכי השירות בחברה.

תוכנה לניהול קריאות שירות  נותנת למנהלי העסק "עיניים" בשטח, מציגה את מצב הטכנאים/עובדים בשטח, מציפה בעיות ותקלות, מאפשרת קבלת החלטות מבוססות נתונים בזמן אמת, מבצעת אופטימיזציה  וחוסכת לכם כבעלי העסק משאבים וכסף.
 

מהן המטרות של תוכנה לניהול קריאות שירות? 

מערכת לניהול קריאות השירות מבית חברת 2Link פותחה במטרה לשפר את היעילות והרווחיות של מערך השירות בחברה. המערכת מציעה מגוון אפשרויות לניהול, מעקב ובקרה בזמן אמת, וכוללת דוחות מפורטים המציגים את מצב הקריאות בכל רגע נתון.
 


תכולת המערכת לניהול קריאות השרות:

1. הסכמי שירות: המערכת מאפשרת ניהול הסכמי שירות מסוגים שונים, כמו למשל: תשלום ריטיינר חודשי, בנק שעות, חיוב שעתי ועוד ולצרף  מסמכים.

2. ניהול סטטוס קריאת השרות  וציוות טכנאי לפי אזור גאוגרפי.

3. בקרה ותיעוד של זמן ואופן הטיפול בתקלה, על ידי עובדים שונים והשוואה בין טכנאי שטח שונים.

4. ניטור הטיפול מהתחלה ועד סיום הטיפול בציוד התקול: ניתן לרשום מידע על כל שלבי התהליך, מרגע קריאת השירות ועד לתיקון הציוד, לרבות צפייה בסרטונים  ובתמונות מהשטח.

5. התראות בזמן אמת: המערכת תוכל לספק התראות במקרים שהוגדרו מראש, כמו למשל: חריגה מזמנים בטיפול בלקוח, תיקון מכשיר, התקנת מכשיר ועוד.

6. התראות לגבי פקיעת הסכמי שרות: המערכת מתריעה למנהלים,  כאשר הסכם שרות מתקרב לסיומו.

7. דוחות שוטפים, שניתנים לייצוא לאקסל ומשקפים את הלקוחות, קריאות השרות והסכמי השירות שלהם.

8. מידע סטטיסטי: המערכת מסייעת לאתר לקוחות שמתלוננים פעמים רבות או ציודים שמתקלקלים באופן תדיר.

9. גישה מרחוק לנתונים ודוחות: המנהל יכול לגשת לנתונים ולדוחות מכל מקום ובכל זמן בצורה מאובטחת.

10. ניהול הרשאות- מן גישה מוגבלת לטכנאים וקבלני משנה.

10. חווית לקוח טובה- גישה ללקוחות, לקריאות השרות שלהם בלבד.


מה נותנת מערכת קריאות שרות למנהלי שרות ומנהלי צוותים?

תוכנה לניהול קריאות שרות נותנת מענה לאתגרים רבים, איתם מתמודדים מנהלי שרות ומנהלי צוותים, ביניהם:
1. מעקב אחר קריאות שירות: מעקב וניהול אחר הקריאות הנפתחות מלקוחות, כולל שיבוץ צוותי התיקונים או אנשי השירות הרלוונטיים, למשל לפי אזור גאוגרפי.
2. מדידת אפקטיביות העבודה: ניתוח של ביצועי טכנאי התיקונים, טכנאי השטח, נותני השרות ללקוחות ושיפור הפרודוקטיבות.
3. טיפול בפניית הלקוח: תגובה במהירות וביעילות לפניות הלקוח, ווידוא פתרון בפרק זמן סביר.
4. טיפול בציוד תקול: תיקון הציוד תוך עמידה בלו"ז שהובטח ללקוח, ותמונה מעודכנת בזמן אמת של מערך השירות ללקוחות.
5. זיהוי גורמים בעייתיים: זיהוי הגורמים לבעיות במערך השירות  וטיפוח פתרונות יעילים.
6. כלים למדידת היעילות: כלים ומדדים של מערך השירות, כדי לעקוב אחר הביצועים ולשפרם ברמה רצויה.
לסיכום, תוכנה מתקדמת המיועדת לניהול קריאות שירות מאפשרת למנהלי עבודה ולמנהלי צוותים לספק שירות מצוין ללקוחות ולתפקד בצורה אופטימלית.

מה נותנת מערכת קריאות שרות ללקוחות החברה?

מערכת לניהול קריאות שרות  מאפשרת ללקוחות החברה לעקוב אחר סטטוס קריאות השירות, האם טופלו, על ידי מי וכיוב'...
שקיפות היא הדרך להבטיח את שביעות רצון הלקוחות של החברה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף ?