מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אפליקציות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

אפליקציה לטכנאים

תאריך העלאת המאמר: 31.05.2022

מהי אפליקציה לטכנאים, מתקינים B2B?

אפליקצית B2B הינה אפליקצייה המיועדת לקהל עסקי, בניגוד לפרטי  (המשמעות של Business to Business היא  עסקים המשווקים לעסקים).

למה יש צורך בפיתוח אפליקציה ייעודית לטכנאים, מתקינים ואנשי שרות?

אם נתייחס ללקוחות העסקיים, או במקרה שלנו, לטכנאים, מתקינים ואנשי שרות כאל "מועדון לקוחות", שרוצים לקבל מידע מהחברה ולכן שמחים להצטרף למועדון הלקוחות שלה, יהיה לנו קל יותר להגדיר את המטרות של פיתוח  אפליקציית B2B.
קהל היעד של האפליקצייה הינם מתקינים, טכנאים ואנשים ששמבצעים התקנות, ביקורות, תיקונים של ציוד שהתקלקל וכיוב'...

מהן המטרות של אפליקציית B2B לטכנאים, מתקינים ואנשי שרות?

מטרות האפליקציה מאוד תלויות במטרות של החברה, שעבורה מפתחים את האפליקציה.
ללקוחות עסקיים, יש צרכים ייחודיים והם שונים מהצרכים של לקוחות פרטיים.
המטרות האפליקצייה יכולות להיות:

  • אפליקציה חדשנית לטכנאים

    החברה שעבורה מפתחים את האפליקציה, תרצה להצטייר כחדשנית. זה יבוא לידי ביטוי בשימשו בכלים חדשניים.
  • מידע זמין לטכנאים לקוחות B2B

    אפליקציה היא פלטפורמה נהדרת להעברת מידע, כמו למשל: מידע אודות החברה, חדשות מטעמה, כתבות מקצועיות וקטלוגים של מוצרי החברה.
  • שרות לטכנאים

    איסוף מידע ומתן תעודת אחריות ללקוחות סופיים
  • פיתוח של כלים דיגיטליים, לטכנאים לעבודת שטח

    סריקת הברקוד שנמצא על המוצר שהם מתקינים הזנת פרטי הלקוח הסופי, שבביתו מתבצעת ההתקנה, יתנו חיבור WIN-WIN-WIN לחברה שביקשה לפתח את האפיקציה, לטכנאי בשטח וללקוחותיו. הטכנאי יכול בצורה קלה לתעד את ההתקנות שלו, הלקוח הסופי יכול לקבל אונליין תעודת אחריות והחברה תצטייר כנותנת שרות מצוין הן לקהל המקצועי שלה והן ללקוחות הסופיים.
  • חיזוק הקשר בין החברה לטכנאים ולמתקינים

    ערוץ תקשורת חינמי, שמאפשר בקרה, שתמיד זמין ומאפשר משלוח נוטיפיקציות פוש פרסונאליות, בהתאם למאפיינים ולמיקום של הלקוח. בנוסף, ניתן לפרסם "ספר טלפונים", עם פרטים של מוקדים טלפונים מקצועיים.
  • מכירות UPSALE באמצעות האפליקציה

    האפליקציה יכולה לאפשר, מעבר לצפייה בקטלוגים של החברה, גם הזמנת חלפים  Online

איך אפליקצית לטכנאים B2B יכולה לשפר את תהליך העבודה ולחסוך כסף ומשאבים לחברה?

פיתוח נכון של אפליקציה, יתחיל בהבנה מעמיקה של תהליכי העבודה המצויים, אל מול הרצויים ואפיון של תהליך טרנסורמצהי דיגיטלית, שייעל את תהליכי העבודה לחברה ויחסוך לה זמן ומשאבים. בנוסף לכך, ממשקי צד ג' של האפליקצייה, למשל לתוכנת ה ERP או ה CRM של הארגון יתנו לחברה מוצר הוליסטי ויאפשרו הפקה של דו"חות מדוייקים ומפולחים.
אם ניקח כדוגמא את אפליקציית מתקיני המזגנים שפיתחנו עבור הייסנס, הרי שבעבר, מתקין שהגיע לבצע התקנה בבית הלקוח, נאלץ להגיע עם מסמכים, על מנת להזין את פרטי הלקוח, ואם נתקל בבעיה או תקלה בתהליך ההתקנה של המזגן, נאלץ הטכנאי להתקשר לחברה, לשם איתור מקור התקלה ואופן הפעולה הנדרש לשם פתרון הבעיה. האפליקציה אפשרה למתקינים להזין את פרטי הלקוחות בקליק, והנגישה עבורם את כל המידע הטכני הנדרש להם אונליין. החיסכון הכספי למתקינים ולחברה הינו בל ישוער. כתוצאה מכך, המתקינים נתפסים כמקצויים בתחומם, והבונוס- רמת שביעות הרצון של החברה, של המתקינים ושל לקוחות הקצה עלתה מאוד.

 



 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link