אפליקצית B2B הינה אפליקצייה המיועדת לקהל עסקי, בניגוד לפרטי (המשמעות של Business to Business היא עסקים המשווקים לעסקים).
אם נתייחס ללקוחות העסקיים, או במקרה שלנו, לטכנאים, מתקינים ואנשי שרות כאל "מועדון לקוחות", שרוצים לקבל מידע מהחברה ולכן שמחים להצטרף למועדון הלקוחות שלה, יהיה לנו קל יותר להגדיר את המטרות של פיתוח אפליקציית B2B.
קהל היעד של האפליקצייה הינם מתקינים, טכנאים ואנשים ששמבצעים התקנות, ביקורות, תיקונים של ציוד שהתקלקל וכיוב'...
מטרות האפליקציה מאוד תלויות במטרות של החברה, שעבורה מפתחים את האפליקציה.
ללקוחות עסקיים, יש צרכים ייחודיים והם שונים מהצרכים של לקוחות פרטיים.
המטרות האפליקצייה יכולות להיות:
פיתוח נכון של אפליקציה, יתחיל בהבנה מעמיקה של תהליכי העבודה המצויים, אל מול הרצויים ואפיון של תהליך טרנסורמצהי דיגיטלית, שייעל את תהליכי העבודה לחברה ויחסוך לה זמן ומשאבים. בנוסף לכך, ממשקי צד ג' של האפליקצייה, למשל לתוכנת ה ERP או ה CRM של הארגון יתנו לחברה מוצר הוליסטי ויאפשרו הפקה של דו"חות מדוייקים ומפולחים.
אם ניקח כדוגמא את אפליקציית מתקיני המזגנים שפיתחנו עבור הייסנס, הרי שבעבר, מתקין שהגיע לבצע התקנה בבית הלקוח, נאלץ להגיע עם מסמכים, על מנת להזין את פרטי הלקוח, ואם נתקל בבעיה או תקלה בתהליך ההתקנה של המזגן, נאלץ הטכנאי להתקשר לחברה, לשם איתור מקור התקלה ואופן הפעולה הנדרש לשם פתרון הבעיה. האפליקציה אפשרה למתקינים להזין את פרטי הלקוחות בקליק, והנגישה עבורם את כל המידע הטכני הנדרש להם אונליין. החיסכון הכספי למתקינים ולחברה הינו בל ישוער. כתוצאה מכך, המתקינים נתפסים כמקצויים בתחומם, והבונוס- רמת שביעות הרצון של החברה, של המתקינים ושל לקוחות הקצה עלתה מאוד.
זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link