מסך "38 בפורמט רחב 21:9 עם חיבור USB-c

38UC99-W

 

 

 

 

 היכן קונים 

 

21:9
יחס גובה-רוחב

37.5 אינץ'
גודל (אינץ‘)

Curved QUHD+ 3840 x 1600
רזולוציה

 

 

מסך 38 אינץ' קעור ביחס של 21:9

הכירו את מסך תחנת העבודה שלנו העונה על הצרכים של יוצרי תוכן מקצועיים המפיקים מגוון רחב של תכנים - עורכי וידאו, מעצבי אתרים, מאיירים ומעצבים גרפיים ושל מומחי נתונים שמעבדים, אוספים ומנתחים מידע רב בו זמנית כגון משקיעים מקצועיים, מפתחי אפליקציות ומתכנתים.

3840x1600 QHD + שטח מסך

המסך LG 38 UltraWide™ הקעור ביחס 21:9 עם (QHD+ (3840x1600 הגדול ביותר אידאלי מבחינת שטח מסך לשימוש במספר תוכנות - עם שליטה וניהול בו זמניים של יותר תמונות ממוזערות או צירי זמן. התאמה מושלמת ליוצרי תוכן. בנוסף לכך שהמידות שלו מעניקות מספיק מקום לעבודה בקנה מידה גדול הדורשת מגע פרטני.

חיסכון בזמן ויכולת ריבוי משימות

רזולוציה של 3840x1600 גדולה פי 3 מזאת של מסך 16:9 (Full HD (1920x1080 ובכדי 24 משל מסך 34 אינץ' 21:9 QHD, באופן שהופך אותו לאידאלי לצפייה ולעיבוד של יותר מידע. המסך הקעור שלו מאפשר צפייה נוחה וממוקדת יותר ובאופן ממוקד יותר.

טעינה מהירה בחיבור USB-C™ וגם USB 3.0

העבירו נתונים וטענו MacBook או מכשירים ניידים דרך Display Connection ודרך USB Type-C™, בו זמנית באמצעות כבל יחיד וטענו בו זמנית את הטלפון אנדרואיד שלכם בחיבור USB 3.0 Quick Charge. פשטו את הפעלת תחנת העבודה ללא בעיות של חוטים על ידי ריכוז החיבורים למסך.

צליל עמוק יותר הודות לבסים עשירים

תוכלו ליהנות מהצליל המועשר של 2 רמקולים סטראופוניים בהספק של 10W המשמיעים בס עשיר שמוסיף חוויית צליל עמוקה ועשירה יותר עם כיסוי של החל מתדר של 85 הרץ, שלא כמו רמקולי מסך מובנים קונבנציונליים אחרים. כמו כן, חיבור השמע האלחוטי מבוסס הבלוטות' בין המכשיר הנייד שלך והרמקולים מספק הנאה משופרת של צליל עוטף.

נוחות חזותית עם מסך LG IPS

עם מסך LG IPS, אין שינויי או עיוותי צבע וכך מובטחת גרפיקה עוטפת על ידי בחירת אותו הצבע כנושא המוצג או קוד צבע RGB באמצעות מרחב צבע של מעל 99 sRGB וביטוי הצבע המדויק של מסך ה-IPS. היות ומבוצעות בדיקות כיול צבע בקו הייצור, דיוק הצבע שלו מובטח לניהול צבע מושלם.

ממשק קל משתמש עם שליטה מהמסך באמצעות OnScreen 2.0

כל שלב של התקנה ושליטה קל וללא בעיות. תוכנת OnScreen Control מאפשרת לך להתאים את כל אפשרויות התצוגה במספר קליקים. *כדי להוריד את OnScreen Control יש לבקר באתר LG.com > ולחפש את המוצר (לדוגמה. 38UC99) > הורד OnScreen Control בקטגוריה של תמיכה

תצוגה ממוטבת עם הגדרות המסך שלי המוגדרות מראש

הגדירו סביבות צבע מותאמות אישית מראש על המסך באמצעות "הגדרה מראש של המסך שלי". הדבר כולל הגדרות מצבי צבעים מרובים מוגדרים מראש לסביבות צפייה שונות. מגוון רחב של מצבי צבע החל מצבים בסיסיים ועד מצבי כיול מותאם אישית להתאמה לספקטרום הרחב של צרכי אנשי המקצוע.

14 סוגים לאפשרויות פיצול מסך

דרך התוכנה OnScreen Control בחרו בהגדרת המסך הנדרשת ביותר מבין 14 האפשרויות של פיצול מסך ושפרו את ארגון החלונות בריבוי משימות ואת השימוש במרחב המסך.

Mac וגם Windows על מסך אחד

שני מכשירים עצמאיים מחוברים למסך ביחס מרחבי של 1:1, דבר המאפשר למסך לחלק את התצוגה עבור שני הפלטים. בעוד ששני ההתקנים הללו מוצגים על אותו מסך, ניתן אפילו למזג את התוכן הבא מהתקן אחד לתוך זה של האחר.

תמיכה מלאה בתכונות משחקים

עם תכונות ממוטבות למשחקים, ניתן לא רק ליהנות מהעבודה, אלא גם ממשחקים מועדפים כמנצח.

טכנולוגיית AMD FreeSync™

מעתה תוכלו לשחק ללא איבוד פריימים בזכות טכנולוגיית AMD FreeSync™ המבטלת תופעות גמגום וקריעה שנגרמות בשל הפער בין קצב הפריימים של הכרטיס הגרפי לקצב הרענון של המסך. המסך מאפשר תנועת דמות חלקה יותר ותנועת חלקה על המסך במשחקים בעלי ההגדרות החזותיות הגבוהות ביותר.

תנועה זורמת עם “1ms Motion Blur Reduction”

זמן התגובה של המסך שלכם קריטי לשם צפייה בחפצים נעים ללא תמונה שיורית במשחקים. התכונה "הפחתת טשטוש תמונה של אלפית השנייה*" מאפשרת הצגת חפצים ברורה כאשר נדרשת תגובה מהירה למצבים שונים במשחק, ומשפרת בכך את החוויה העוטפת של המשתמש. תיהנו מתנועה ברורה עם צבעים עשירים וחיים מכל זווית צפייה בצג מסוג IPS.

פעולת סנכרון דינמית ומייצב שחור

מצב DAS (סנכרון פעולות דינמי) מאפשר למשתמשים לתקוף את היריב ללא השהייה. הוא מסנכרן את החושים שלך עם סצנות בזמן אמת המתרחשות במשחקים המתנהלים בקצב מהיר באמצעות מזעור זמן השהיית הקלט (input lag). במשחקי ירי, מייצב השחור מעניק ראוּת מלאה לשחקנים אפילו בסצנות חשוכות במיוחד. הוא מזהה פינות חשוכות ומבהיר אותן.

יחס ניגודיות (DFC) מגה
יחס גובה-רוחב 21:9
זמן תגובה (מאפור לאפור) 5MS
זווית צפייה (CR≥10) 178 / 178
גודל (אינץ‘) 37.5 אינץ'
בהירות (קנדלה\מ“ר) 300cd/m2
רזולוציה Curved QUHD+ 3840 x 1600
סוג פאנל IPS
USB Type C להעברת נתונים, שמע/וידאו וטעינה
יציאת אוזניה Headphone Out
USB USB Type C
USB USB 3.0 Quick Charge
USB USB 3.0
Display Port 1
HDMI 1
פלט שמע "10W*2 with Bluetooth/Rich Bass
צריכת חשמל בהמתנה 1.2W
צריכת חשמל בעבודה 70W
אשף הצבע דיוק צבע מיטבי
בקרת זמן תגובה FreeSync - התאמת מהירות תגובה לתוכן
מייצב שחור מייצב צבע שחור להבלטת איזורים חשוכים
פיצול מסך ל-4 פיצול מסך עד 4 אזורי עבודה
אחר מתאים לעורכי וידאו ותמונות
צבע כיסוי אחורי זהב
צבע קדמי שחור
צבע מעמד זהב
גובה כולל מעמד 46.6
עומק כולל מעמד 23
רוחב כולל מעמד 89.7
גובה ללא מעמד 39.4
עומק ללא מעמד 9.1
רוחב ללא מעמד 89.7
משקל כולל מעמד 9.3
ממשק תליה רגיל VESA™ 100*100

שאלות? תן לנו לסייע


תמיכת מוצר

טלפון

מרכז טלפוני:
6683*
ראשון - חמישי: 08:00-17:00
ימי ששי וערבי חג: 08:00-12:00
שבת: סגור

בואו להישאר מחוברים!

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו, ותהיו הראשונים לקבל כתבות,
מידע על חידושים טכנולוגיים, הטבות ומבצעים מעניינים!

 

הנני מאשר קבלת דואר אלקטרוני/הודעות טקסט בדבר מוצרים, הטבות, מבצעים, חומרים שיווקיים ו/או כל חומר פרסומי אחר מאת קבוצת ח.י. כהגדרתה בתנאי השימוש, וכן אני מסכים