מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אפליקציות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

היתרונות של שוברים דיגיטליים- טו לינק

שוברים דיגיטליים

שוברים דיגיטליים (קופונים דיגיטליים) הם אמצעי פונקציונלי ליצירת engagement עם לקוחות, המסייעים למותגים ליצור עולם של חוויות ללקוח.
עקב מגוון גורמים, ביניהם שימוש הולך וגובר של לקוחות בטלפונים ניידים, השימוש בשוברים דיגיטליים צמח משמעותית בשנים האחרונות, כאשר אנו עדים לתופעה של שימוש נרחב בשוברים דיגיטליים, באסטרטגיית השיווק של ארגונים.

למה חשוב לכל עסק למכור שובר דיגיטלי?

שובר דיגיטלי הוא אמצעי שיווק יעיל, שעובד עבור העסק שלך 24/7 ומגדיל את ההכנסות, גם בחופשות ובחגים.

משוברי נייר לשוברים דיגיטליים

בעבר היו שוברי נייר או כרטיסים מגנטיים שלרוב נעלמו בנבכי התיק או בכביסה, שבכדי לממש אותם היה צריך לזכור לקחתם לחנות ולשלם בעזרתם בקופה. השובר הדיגיטלי הינו כרטיס וירטואלי, המכיל קוד קופון חד חד ערכי או ברקוד. אפשר לשלוח את השובר הדיגיטלי ישירות למייל או לנייד, כך שאין צורך להציג משהו פיזי (כרטיס או שובר נייר) בעת המימוש, כשהמימוש בקופת בית העסק מתאפשר בעזרת הצגת קוד או ברקוד בלבד בנקודת הקצה.
המעבר משוברי נייד לשוברים דיגיטליים עוזר לנו גם לשמור על כדוה"א.

למה צריך שוברים דיגיטליים?

שוברים דיגיטליים עונים על צרכים מגוונים של עסקים

השוברים הדיגיטליים מספקים לנו כעסקים את היכולת לתעד דפוסי התנהגות והעדפות של לקוחות.
הצרכים של העסק יכולים להיות:

  • תגמול לקוחות נאמנים
  • הגדלת הפדיון
  • שוברי מתנה
  • שוברי פיצוי ללקוחות

השוברים יכולים להיות משולמים מראש pre paid, או לא.

שוברי מתנה דיגיטליים לעסק, גיפט קארד

שוברי מתנה דיגיטליים גיפט קארדס, הפכו את המשימה של בחירת מתנה לקלה וידידותית למשתמש, כאשר ללקוח ניתנת האפשרות לרכוש שובר ספציפי לבית עסק או שובר פתחו מוגבל בסכום למגוון בתי עסק (לדוגמא שובר לארוחת בוקר זוגית במגוון בתי קפה). השוברים יכולים לשמש לקוחות פרטיים ועסקיים כמתנות כולל ברכה שרוכש המתנה כותב בעת רכישת השובר, תמריצים לעובדים או אירועים מיוחדים כמו לידה של ילד, חתונה וכיוב'... השוברים הדיגיטליים הינם דרך מצוינת וחדישה לרגש את מקבל המתנה, מבלי לצאת מהבית.
הגענו לשלב בעולם השיווק הדיגיטלי, שבו איסוף מידע התנהגותי ומידע אודות רכישות לא רק נותן מידע לשיווק ממוקד, אלא גם מהווה דרך מצוינת לפנות ללקוחות, בהתאם למיקומם הפיזי, באמצעות ה GPS. בצורה הזו, ניתן לקלוט מידע אודות רכישה ומימוש של שוברים דיגיטליים, לנתח ולהסיק מסקנות חשובות אודות צרכי הלקוחות ודפוסי ההתנגהות שלהם.

שובר דיגיטלי

לאיזה סוגי עסקים מתאימים שוברים דיגיטליים?

שוברים דיגיטליים מתאימים למגוון רחב של עסקים, הן לעסקים פיסיים והן לעסקים וירטואליים, בין אם הן מוכרים מוצרים או שרותים, לדוגמא: שרותי עיסוי, סדנאות, הופעות, הרצאות,שיעורים, ארוח בבתי מלון, סיורים ועוד...

שוברים דיגיטליים כפינוק לעובדים, חיילים, מילואימניקים וכו'...

אם חיפשת פלטפורמה אינטרנטית נוחה לתת לעובדים או לחיילים ומילואימניקים שובר מתנה, לבחירתם, מצאת.
הפלטפורמה שלנו מאוד גמישה ומאפשרת-
1. לעובדים או החיילים להזדהות עם טלפון נייד או כל מספר זיהוי שתרצו (למימוש חד פעמי)

2. התהליך, הגולש שזכאי לשובר המתנה, יבחר את השובר במועדף עליו ובסיום יקבל קוד מימוש.

3. הגולש יגיע לממש את המתנה במיקום הנבחר- למשל בית קפה X בשפיים. עובד בית הקפה יסרוק את ה QR CODE במייל איושר ההזמנה שיציג הגולש ויבצע מימוש של השובר. מנהל בית הקפה יקבל חיווי על המימוש.

4. מנהל העל יכול לצפות בכל ההזמנות וכל המימושים של השוברים הדיגיטליים אונליין.

הנה דוגמא לשובר דיגיטלי שניתן כפינוק למילואימניקים של מועצה אזורית, במימון המועצה
miluim_vouchers

שוברי טעימות דיגיטליים

פתרון חדשני טכנולוגית לשוברי טעימות דיגיטליים שהגולשים רוכשים אונליין מראש ומממשים במספר תחנות שונות.
אתם מוכרים סיורי טעימות עצמאיים ומחפשים פתרון טכנולוגי לניהול של קופוני הטעימות?
רוצים לדעת איזה לקוחות מימשו את שוברי הטעימות באיזו נקודה ובאיזה תאריך?

הצורך של בעלי עסקים הוא למכור שוברי טעימות דיגיטליים, למימוש במספר תחנות שונות (כרטיסייה עם ניקובים בתחנות שונות)
need_shovarim

מערכת השוברים הדיגיטליים שלנו תספק לכם את כל מה שאתם צריכים ויותר-
1. אתם תגדירו את התחנות למימוש של שוברי הטעימות הדיגיטליים- למשל: בית הקפה של יוסי והיקב של סבא טוביה.

דוגמא למערכת ניהול שוברי טעימות דיגיטליים- הגדרת הלוקיישנים למימוש
info-stations (1)

2. הגולשים שיכנסו לחנות השוברים ויקנו פנקס שוברי טעימות דיגיטליים, למימוש בתחנות שהגדרתם בסעיף 1, יוכלו להזין את פרטי הנמענ.ת ולכתוב ברכה, במידה ומדובר במתנה.

3. בסיום הרכישה, אנו נשלח מייל אוטומטי לנמענ.ת עם הברכה, פרטי השובר והסבר איך מממשים/

דוגמא למייל אישור רכישה שוברי טעימות דיגיטליים
otzrot_top

otzrot

4. בהגעת הלקוחות לנקודת הקצה, הם יסרקו QR CODE, יזינו את מספר ההזמנה (או ילחצו על הלינק שמופיע להם במייל אישור רכישה) ויאשרו שהם בנקודת הקצה, כדי לממש את שובר הטעימה הדיגיטלי ולקבל את הטעימה למשל כוס יין.

איך מממשים שוברי טעימות דיגיטליים?

mimush

5. במערכת הניהול יופיע דוח מסודר של כל המימושים שבוצעו ותאריכי המימוש של השוברים הדיגיטליים פר נקודת קצה.

למי מתאימים שוברי טעימות דיגיטליים?

  • ארועי ספורט, שרוצים לתת למשתתפים מגוון של הטבות או למכור מראש
  • כרטיסיית ניקוב דיגיטלית למימוש בארוע עצמו
  • פסטיבלי מזון, שרוצים למכור מראש כרטיסיית ניקוב דיגיטלית
  • מפיקים/מדריכי טיולים שמוכרים כרטיסיית טעימות לתחנות שונות

קופונים דיגיטליים 

לעתים בעלי עסקים רוצים לתת ללקוחות קופונים דיגיטליים "חכמים" מפולחים, ומותאמים אישית ללקוחות, בהתאמה ל: מיקום, מאפייני ההתנהגות שלהם, תדירות וסך הכישה שלהם בעסק ועוד...
כשמפתחים מערכת קופונים דיגיטליים, חשוב שהיא תכלול את החיווי האם הקופון מומש ומתי ולא תאפשר ליותר מלקוח אחד לממש את הקופון הדיגיטלי.
 

שוברי פיצוי דיגיטליים 

שוברי פיצוי ניתנים ללקוחות מאוכזבים שקנו מוצר מקולקל או קיבלו שרות לקוי. כיום הטכנולוגיה מאפשרת לשלוח ללקוחות שוברים דיגיטליים  (באמצעות אימייל/סמס/וואטסאפ), 
לשובר הפיצוי הדיגיטלי יש שווי כספי וניתן לממש אותו בקופות בתי העסק הרלבנטיים.

חברת 2link פיתחה את אפליקציית השוברים הדיגיטליים של כאל.
לעוד מידע לגבי שוברים דיגיטליים וקביעת פגישת היכרות התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם: 099550471 או [email protected]

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link