לתאום פגישה

ניהול מועדון לקוחות

סיבות נפוצות לנטישת לקוחות וכיצד ניתן להשיב אותם

תאריך העלאת המאמר: 02.03.2018
קיימת נטייה של ארגונים רבים להתעלם מלקוחות נוטשים. זוהי טעות קריטית, משום שפלח הלקוחות הנוטשים עשוי להוות פוטנציאל בקניות וברכישות נוספות. השאיפה השיווקית של כל ארגון צריכה להיות הפחתה, ככל האפשר, של מספר.
קרא עוד >>

זה הזמן לשים לב למטרה האמיתית של העסק שלכםיצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ופעילים

תאריך העלאת המאמר: 02.03.2018
אחת לכמה זמן, כדאי לשים בצד את כל הדיון אודות עסקאות מפתות ותקשורת עם חברות גדולות מקבילות לשלכם, שת"פים וכו'. יש לשים לב למטרה האמיתית של העסק שלכם: יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ופעילים, יצירת קשר שתוביל.
קרא עוד >>

שימור לקוחות בעידן המודרני

תאריך העלאת המאמר: 04.11.2017
שימור לקוחות – איך, כמה ולמה: בעלי עסק קטנים וגדולים יודעים שמלבד השגת לקוחות חדשים, עליהם גם לשמר את אלו הישנים והנאמנים. הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, היא ליצור .
קרא עוד >>

הכל על שיטת הרימרקטינג (REMARKETING)

תאריך העלאת המאמר: 05.03.2017
הכל על שיטת הרימרקטינג (REMARKETING): העובדה כי חברות השיווק והפרסום מרגלות אחר הגולשים באינטרנט, קוראים באופן קבוע את הדוא"ל שלכם ועוקבים אחר היסטוריית והרגלי הגלישה שלכם – היא כבר מזמן איננה סוד מדיני. עם.
קרא עוד >>

כיצד הדואר בא היום?

תאריך העלאת המאמר: 05.10.2014
למה לי להשתמש במערכת דיוור ולא פשוט לשלוח מייל? אז החלטתם להתחיל לשלוח דיוורים על בסיס קבוע ללקוחות שלכם. ראשית, הרשו לנו לברך אתכם על ההחלטה הנבונה. עכשיו אתם בטח תוהים כיצד לעשות זאת. דרך אחת היא.
קרא עוד >>

שליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות

תאריך העלאת המאמר: 06.01.2015
שליחת ניוזלטר בחגים ובתקופות חגיגיות: "תקופת החגים" הוא אמנם תירוץ מצוין לקניות ומכירות מרובות עבור בתי עסק רבים, אך אם נסתכל ונבחן את סביבתנו הקרובה, נגלה כי תמיד אפשר למצוא סיבה למסיבה ומכאן -להנחות.
קרא עוד >>

איך לצרף חברים למועדון הלקוחות שלך?

תאריך העלאת המאמר: 06.03.2018
איך לצרף חברים למועדון הלקוחות שלך: כמו בכל פעילות שיווקית, גם בהתרחבות של מועדון לקוחות הדרך היזומה היא הדרך הנכונה. לא ניתן לפתוח מועדון לקוחות ולסמוך על כך שיהיו מצטרפים. עליכם לתקשר נכון את.
קרא עוד >>

ארבעת הטיפים הטובים ביותר לשמירה על קשר תקין עם הלקוחות שלכם

תאריך העלאת המאמר: 07.12.2017
על אף שבעסקים, אהבה ומלחמה אין באמת כללים ברורים ואבסולוטיים, דבר אחד ברור לכולם: כסף אינו יכול לקנות את אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים בכדי לקדם את בית העסק שלכם: מערכת יחסים קרובה ותקינה עם הלקוחות הותיקים.
קרא עוד >>

ניהול מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 09.01.2017
ניהול מועדון לקוחות בתי עסק שונים עומדים באופן תמידי בפני תחרות אינטנסיבית אל מול עסקים מקבילים המציעים שירותים זהים. כאשר המאבק על כל לקוח הופך לקריטי והמשך קיומו של בית העסק מוטל בספק, טוב יעשה בעל.
קרא עוד >>

ניהול קשרי לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 11.05.2014
ניהול קשרי לקוחות – על מה ולמה: צמיחתה של תעשיית ניהול קשרי הלקוחות, מתחילה קודם כל בעובדה כי כל חברה (קטנה כגדולה) תקום ותיפול עם הלקוחות שלה. לכן חשוב לשמור על קשרים סולידיים עם הלקוחות, לתגמל אותם.
קרא עוד >>

אוטומציה שיווקית

תאריך העלאת המאמר: 14.04.2019
איך יצרנו ללקוח שלנו, גידול של 25% מלקוחות קיימים? האם קרה לכם פעם, שהתעניינתם במוצר כלשהו באתר סחר, פרשתם באמצע תהליך הקנייה ולאחר מכן קיבלתם תזכורת שלא השלמתם את התהליך, עם לינק לרכישה מיידית.
קרא עוד >>

הקמת מועדון לקוחות בעת מיתון

תאריך העלאת המאמר: 14.05.2014
היתרונות שבהקמת מועדון לקוחות בעת מיתון ותקופות משבר: בעידן המודרני, עולם הכלכלה והסחר עשוי לעבור טלטלות ולהימצא במצב של חוסר יציבות מתמדת. ההשפעה הגדולה ביותר תהיה כמובן על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים,.
קרא עוד >>

חיזור אחרי לקוחות ומדוע זה חשוב

תאריך העלאת המאמר: 14.06.2015
יודעי דבר סוברים כי חשוב לשמור על קשר רציף ויציב עם לקוחות בית העסק שלכם. אני בטוח שאתם כבר יודעים ומבצעים זאת בכל מיני שיטות: שיחות טלפוניות, מענה וירטואלי, פידבקים אישיים (או פחות אישיים), דיוורים חודשיים או שבועיים,.
קרא עוד >>

עובדות מעניינות על ניהול מועדוני לקוחות בעולם

תאריך העלאת המאמר: 14.11.2017
עובדות מעניינות על ניהול מועדוני לקוחות בעולם: לכל הספקנים שחשבו עד כה כי אין צורך ממשי במועדון לקוחות - נשמח לספר לכם כי כעת זה מוכח מדעית: מחקר על תכניות נאמנות קבע.
קרא עוד >>

5 דרכים להגברת פדיון הבונוסים מתוכניות הנאמנות

תאריך העלאת המאמר: 17.03.2018
3 דרכים להגברת פדיון הבונוסים מתוכניות הנאמנות: כאשר נתקלים במחקר המתריע על כך שבערך שליש מהבונוסים אינם נפדים ומצד שני שבתכניות "הנוסע מתמיד" לא נפדים כמעט 24 מיליון מיילים, מבינים מדוע מפתחי ומשווקי.
קרא עוד >>

שמע ישראל, לא פותחים את המייל!

תאריך העלאת המאמר: 18.08.2014
מה נעשה בכדי שיגדלו הסיכויים כי יפתחו את הניוזלטר שלנו: קופירייטרים ומעצבים גרפים מבלים זמן יקר בנסיונות ניסוח ועיצוב ניוזלטר עדכניים, מעניינים ומושכים את העין. עם זאת, למרות כל ההשקעה ושעות העבודה.
קרא עוד >>

חברות ניהול מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 19.11.2017
איך חברה לניהול מועדון לקוחות מקימה ומנהלת מועדון לקוחות רווחי? להשיג לקוח חדש עולה פי 4-5 בהשוואה ללקוח קיים. זו הסיבה העיקרית לכך.
קרא עוד >>

דיוור אפקטיבי הוא דיוור רספונסיבי!

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
דיוור אפקטיבי הוא דיוור רספונסיבי: עם התקדמות הטכנולוגיה ושדרוג מכשירי הסלולרי, הפלאפון הפך מכלי תקשורת סטנדרטי, לקלף פרסומי חשוב ביותר. מלבד מסרונים המיידעים את הלקוחות.
קרא עוד >>

איך להשאיר את הלקוחות אחרי הקופון

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
איך להשאיר את הלקוחות אחרי הקופון: כמעט לכל תחום כבר יש קופון מספיישלים במסעדות, דרך מוצרים לתינוקות ועד שירותי ניקיון. אין ספק, שקופון הנחה אטרקטיבי באתרי הקופונים מהווה כלי שיווקי חם כיום.
קרא עוד >>

איך לקדם את מועדון הלקוחות שלכם באינטרנט ?

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
איך לקדם את מועדון הלקוחות שלכם באינטרנט: איך שלא תסתכלו על זה, העידן הוירטואלי מינף את הפעילות השיווקית של מועדוני הלקוחות בארץ ובעולם. אם בעבר מלאכת הגיוס של לקוחות למועדוני לקוחות התבצעה בצורה.
קרא עוד >>

מועדון לקוחות למוצרי מדף

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
ניהול מועדוני לקוחות – מועדון לקוחות למוצרי מדף מול מועדוני לקוחות לנותני שירותים רבים שואלים את עצמם מה ההבדל בין מועדון לקוחות של בית מלון או פארק אתגרי לבין מועדון לקוחות של רשת אופנה או מותג.
קרא עוד >>

מועדון לקוחות תשתית צמיחה ובמיוחד בתקופת מיתון

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
מועדון לקוחות - תשתית לצמיחה, ובמיוחד בתקופת מיתון איך אתם מתכוננים למיתון? כמו כולנו מצמצמים בהוצאות לא נחוצות ונלחמים על לעצור את הקיטון בהכנסות ואפילו להגדיל אותן. כך בדיוק ינהגו הלקוחות שלכם וכפי הנראה.
קרא עוד >>

מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
מועדון לקוחות – כיצד לעניין את הלקוח באוף ליין ובאון ליין? העידן הוירטואלי שינה לחלוטין את האינטראקציה בין חברות ללקוחותיהם. היום פשוט ומהיר יותר מתמיד לאסוף לידים ולעדכן את הלקוחות במידע שוטף באמצעות.
קרא עוד >>

איך הופכים לקוחות ממועדון הלקוחות ללקוחות פעילים?

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2014
בעידן המודרני אין סוף לפיתויים, האינטרנט מציף אותנו במידע, יש לנו אפשרות לבדוק בכל רגע נתון מי מציע את המחיר המשתלם ביותר והיכן מתחיל הסייל הבא. כיום, יותר מתמיד, קשה ללקוחות לשמור אמונים למותג אחד. בואו נודה באמת,.
קרא עוד >>

כל עסק צריך מועדון לקוחות ולא משנה מהו תחום עיסוקו

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2018
מועדון לקוחות גם לעסקים קטנים – כל עסק צריך מועדון: בעבר בעלי עסקים באמת הכירו את לקוחותיהם מקרוב, ידעו מי כל אחד, היכן הוא גר, ידעו להציע לו את המוצר המבוקש עוד לפני שהוא ביקש, ההכרות היתה אישית.
קרא עוד >>

כיצד למכור את מועדון הלקוחות שלכם?

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2018
כיצד מוכרים את מועדון הלקוחות? מומלץ לא לצבור גלויות אצלכם עד להקלדת הנתונים יותר משבוע -10 ימים. חשוב להקליד את הלקוחות לבסיס הנתונים ולתקשר איתם, לכל המאוחר, תוך שבועיים, עד חודש מיום.
קרא עוד >>

מועדון לקוחות- לא ללקוחות בלבד

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2018
כיצד לחלק נכון את המועדונים ולענות על הצרכים של כל חברי המועדונים: המונח מועדון לקוחות, הוא המונח השגור, ביחס לתשתיות שבעבר היו מורכבות מכרטיס פלסטיק והנחה מול לקוחות שמילאו טופס הרשמה. מאז, חלה.
קרא עוד >>

נחיצות הטיוב של דטבייס בניהול מועדוני לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 23.02.2018
נחיצות הטיוב של דטבייס בניהול מועדוני לקוחות: מועדוני לקוחות רבים מתפארים בדטבייס מרשים, הכולל מספר עצום של לקוחות, שאישרו את חברותם במועדון הלקוחות, מדובר בהישג ראוי להערכה, אך מצד שני אליה וקוץ.
קרא עוד >>

היכרות עמוקה עם מועדון הלקוחות

תאריך העלאת המאמר: 23.04.2018
כיצד אוספים מיילים ממועדון הלקוחות שלכם? תהליך ההכרות עם לקוח דומה מאד לחיזור בין גבר לאישה – קודם כל, יש הסכמה שהקשר מעניין ורלוונטי אחר כך מתחיל תהליך ארוך של הגדרה ובנייה של הקשר, במהלכו הפעולות של כל.
קרא עוד >>

לקוחות VIP – מועדון לקוחות משודרג

תאריך העלאת המאמר: 23.09.2017
לקוחות VIP – מועדון לקוחות משודרג: לקוחות VIP הם השמנת וסלתא של מועדון הלקוחות שלכם ושגרירי המועדון הטובים ביותר. אלה הם הלקוחות שקונים בתדירות גבוהה יותר מכולם או מגיעים ממעמד של לקוחות מקושרים, שהמלצה.
קרא עוד >>

חשיבות הפרסונאליזציה של מועדון הלקוחות שלכם ככלי להגדלת נתח הלקוח

תאריך העלאת המאמר: 23.11.2017
חשיבות הפרסונאליזציה של מועדון הלקוחות שלכם ככלי להגדלת נתח הלקוח: פרסונאליזציה הפכה בשנים האחרונות למילת מפתח בתקשורת עם לקוחות. חברות רבות החליטו לנקוט בפנייה אישית, ואימצו גישה של "אכפת לנו.
קרא עוד >>

כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה- CASHBACK

תאריך העלאת המאמר: 24.02.2014
כל מה שרציתם לדעת על שיטת ה- CASHBACK זה התחיל ביוזמה מתוקשרת מאוד של בנק הפועלים, שהבטיחו שמי שיבצע חיובים אצל אחת החברות שמשתפות פעולה עם הבנק במסגרת קמפיין CASHBACK ייהנה משיעור קבוע של החזר כספי.
קרא עוד >>

שיווק משלים דרך SMS

תאריך העלאת המאמר: 24.04.2014
שיווק דרך מסרונים: עם התקדמות הטכנולוגיה, הפך הטלפון הנייד לחברו הטוב של האדם ואין הוא יוצא מביתו ללא מכשיר אחד או שניים לפחות בתיקו. נראה כי דגם חדשני אחד רודף אחר ופני חברינו.
קרא עוד >>

עובדות מעניינות על מועדוני לקוחות בעולם

תאריך העלאת המאמר: 25.02.2014
עובדות מעניינות על מועדוני לקוחות בעולם: לכל הספקנים שחשבו עד כה כי אין צורך ממשי במועדון לקוחות - נשמח לספר לכם כי כעת זה מוכח מדעית: מחקר על תכניות נאמנות קבע באופן חד.
קרא עוד >>

כמה היית משלם בשביל לנהל דיאלוג עם הלקוח שלך?

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2014
כמה היית משלם בשביל לנהל דיאלוג עם הלקוח שלך - תקשורת אפקטיבית עם מועדון הלקוחות: עסקים משקיעים הון תועפות בפרסום ובשיווק וכל זאת בשביל לחבר את הלקוח, להשאר איתו בקשר ולגרום לו להפוך מלקוח ל"אוהד״. כזה שלא.
קרא עוד >>

טיפים לתקשורת אפקטיבית עם מועדון הלקוחות שלך

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2014
טיפים חשובים ביצירת ניוזלטר אפקטיבי: בשנים האחרונות ועל אף חוק הספאם שעבר בכנסת, תיבת הדואר האלקטרוני מוצפת בדיוורים אלקטרוניים. אומנם לכל אחד יש אפשרות הסרה, אך לא כולם דואגים להפעילה ורבים.
קרא עוד >>

אאוטסורסינג

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2014
ניהול מועדוני לקוחות חיצוני מול ניהול מועדון לקוחות פנימי: אחרי שגילו שמועדון לקוחות הוא המפתח להגדלת הרווחים, חברות רבות חושקות במועדון לקוחות ובוחרות להקים מועדון באופן עצמאי ולמנות לו מנהל מתוך.
קרא עוד >>

דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת הקמת מועדוני לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2017
דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת הקמת מועדון לקוחות: הכל מתחיל בבסיס. תשתית יציבה עם קונספט ברור ותוכנית עסקית ארוכת טווח יאפשרו למועדון הלקוחות שלכם להתפתח לכיוונים הנכונים תוך שמירה על מינוף נכון,.
קרא עוד >>

כיצד ניתן להעריך את שוויו של חבר מועדון

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2018
חברות יקרה - כיצד ניתן להעריך את שוויו של חבר מועדון: מועדון לקוחות חזק ואיכותי הוא נכס אמיתי. לקוחות נאמנים שחוזרים שוב ושוב לרכוש מהווים את הלב הפועם של העסק ובכוחם להפוך אותו.
קרא עוד >>

צעדים להקמת מועדון לקוחות

תאריך העלאת המאמר: 27.02.2018
הצעדים העיקריים בדרך להקמת מועדון לקוחות: מאז המצאת כרטיס הפלסטיק והשיווק הישיר קיימים בארץ ובעולם מועדוני לקוחות רבים, אבל רובם לא מטפחים מערכת יחסים אמיתית עם הלקוחות, אלא מסתפקים בדיוורים.
קרא עוד >>

מהן תכניות נאמנות לקוחות וכיצד תוכלו להשתמש בהן

תאריך העלאת המאמר: 27.05.2014
לקוחות או לא להיות: זוהי עובדה ידועה כי בעל עסק יצטרך להשקיע יותר כסף וזמן במאמצים להשיג לקוח חדש, מאשר לשמר לקוח שכבר קיים. למרות שעסקים רבים כבר מודעים לעובדה הנ"ל, עסקים אחרים ממשיכים להיות מופתעים ממנה.
קרא עוד >>

כיצד להגדיל את כמות הלקוחות במועדון החברים שלך?

תאריך העלאת המאמר: 27.12.2017
שיתופי פעולה אסטרטגיים בין מועדוני לקוחות: בעידן בו מועדוני הלקוחות בצמיחה מתמדת וכמעט כל עסק מתהדר במועדון לקוחות, האפשרות לחבר בין מועדוני לקוחות לטובת הצרכן ולטובת הגדלת החברים במועדון.
קרא עוד >>

מועדון לקוחות - לי לך ולבית העסק

תאריך העלאת המאמר: 29.01.2017
ניתן להגיד היום בביטחון כי מועדון לקוחות הוא אמצעי שיווק ממוקד ואינטנסיבי המגדיל את רווחי בית העסק, גדול כקטן. הקמת מועדון לקוחות מתבסס על ההבנה העמוקה כי יש ליצור יחסים קרובים ואישיים בין בית העסק ללקוחות, לתת שירות.
קרא עוד >>

סיבות להוצאת ניוזלטר

תאריך העלאת המאמר: 31.03.2014
למה כדאי לכם להוציא ניוזלטר? באנרים מקפצים ופרסומות צבעוניות מציעות לכם, בעלי מועדון לקוחות כזה או אחר, באופן קבוע להוציא ניוזלטר דרכם ולשים את עצמכם תחת אור הזרקורים האינטרנטי באופן מתמשך. אבל למה.
קרא עוד >>