מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול מועדון לקוחות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

ניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות – על מה ולמה

צמיחתה של תעשיית ניהול קשרי הלקוחות, מתחילה קודם כל בעובדה כי כל חברה (קטנה כגדולה) תקום ותיפול עם הלקוחות שלה. לכן חשוב לשמור על קשרים סולידיים עם הלקוחות, לתגמל אותם מדי פעם, וכמובן לשמור איתם על קשר רציף באמצעות ניוזלטרים או מסרונים לפחות פעם בשבוע. להלן מידע יעיל הנוגע לניהול קשרי לקוחות, שיעזור לכם לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים, ואולי אף להשיג כמה חדשים:
 

לנהל קשרי לקוחות – הכיצד?

הקמת מועדון הלקוחות הוא ללא ספק הדרך האידאלית לשמירה על קשר בריא ויציב עם הלקוחות שלכם. כיום חברות רבות בכל הגדלים ומכל המינים מקימות מועדוני לקוחות, ומיידעות אותם על הטבות, מבצעים, מוצרים חדשים וחידושים בחברה – והם חכמים לעשות זאת. ככל שלקוח ירגיש כי אכפת לכם ממנו באופן אישי – כך יגדל הסיכוי לכך שהוא יפגין נאמנות ויחזור פעם שנייה ושלישית, דבר שיגדיל את הרווחים שלכם וימקסם את פוטנציאל העסק שבבעלותכם. צרו קשר עם חברת 2link ונסייע לכם להקים מועדון לקוחות רווחי משלכם!
 

דרכים ליצירת קשר עם לקוחות:

מדיות חדשות: בעת הרישום למועדון הלקוחות, עליכם לבקש כי ישאיר הלקוח פרטים אישיים ליצירת קשר דרך אחת המדיות המובילות כמו: טלפון סלולרי, כתובת דואר אלקטרוני, שם משתמש בפייסבוק וכו'.

דואר: בימים עברו רשות הדואר הייתה בעלת המונופול היחיד על התקשורת בינכם לבין הלקוחות שלכם. אמנם המצב השתנה מאוד וכיום קיימים לרשותכם עשרות דרכים להגיע לתודעתו של הלקוח - אך הדואר נשאר כלי דומיננטי להצעת מבצעים, שיווק מוצרים ושמירה רצופה על קשר. גם היום חברות רבות שולחות קטלוגים למקום מגוריו של הלקוח ומיידעות אותו על הטבות, מבצעים וחידושים שנעשו בחברה. כך הם משאירים אותו מעורב ומגבים את תחושת הנאמנות והשייכות שלו. ניהול קשרי לקוחות דרך האינטרנט ושליחת ניוזלטרים: האינטרנט הוא הכלי רב עוצמה בניהול קשרי לקוחות.

ניוזלטרים: דרך פופולארית במיוחד לשמירה על קשר עם הלקוחות דרך האינטרנט היא באמצעות שליחת ניוזלטרים ועדכונים ממוחשבים. מלבד ניוזלטרים, ניתן להשתמש היום גם ברשתות החברתיות ובקידום הממומן בגוגל על מנת לאתר לקוחות חדשים או נוטשים, ולחדש עמם את הקשר. דאגו ליידע אותם על הצעות אטרקטיביות ולמקד את קהל היעד שלכם על מנת שתשיגו לידים איכותיים, ולא סתם גולשים משועממים.

למה יש לי צורך בניהול קשרי לקוחות?

● ניהול נכון של קשרים עם הלקוחות עשויים להביא לכם לקוחות חדשים, ולהגדיל את הרווחים שלכם.
כאשר לקוח מרוצה הוא חולק את המידע עם קולגות, קרובי משפחה, חברים ומכרים, וכאשר השמועה תעשה לה כנפיים על השירות המצוין שמקבלים מכם – תוכלו רק להרוויח מכך.
● מידע על צרכי הלקוחות ופילוח מדויק – ניהול קשרי לקוחות מאפשר לכם לאגור מידע רב על הלקוחות והצרכנים, הרנדומליים והקבועים. באמצעות המידע הנ"ל תוכלו להסיק מה מוכר, מה גורם לאיבוד עניין, ממה הלקוחות שבעי רצון, ומה טעון שיפור בחברה שלכם.

ידע הוא כוח, אז כדאי שתאספו אותו.

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link