מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

כל הטיפים המועילים לקידום ושדרוג האתר שלכם!

שדרגו את האתר וכלום לא יחסר – כל הטיפים המועילים לקידום האתר שלכם!

שדרוג אתר הבית יכול להיעשות במספר אופנים – חינמיים או בעלות כספית משתנה. כבעלי עסק עליכם לראות את אתר הבית ככרטיס הביקור הראשי ולרענן אותו לטובת הגולש הממוצע, להלן: הלקוח הפוטנציאלי. ריכזנו עבורכם מספר טיפים מועילים להתחלה טובה.
1. פרסום ושיווק ויראליים – דאגו להפיץ את השמועה ולקשר באתר את דפי העסק שלכם אשר מופיעים ברשתות החברתיות (במידה ועדיין אין לכם, זוהי טעות חמורה! פתחו עוד היום!)
ולהיפך: בפייסבוק, YOUTUBE ולינקדאין – פרסמו את אתר הבית.
כך תדאגו לTRAFFIC דו כיווני ותחשפו גולשים נוספים לבית העסק, פעילותו ושירותיו המוצעים. בקשו מהעובדים שלכם לשתף את האתר בפרופילים האישיים שלהם (לא תוכלו להכריח אותם, אבל לבקש זה תמיד נחמד) ואפילו הקדישו לכך קידום ממומן בפייסבוק או בגוגל, זה ישתלם לכם.
2. בחנו את האתר מחדש כגולש/ת ולא כבעל/ת עסק – נסו להבין מה חסר באתר? מה בולט בו והאם הייתם רוצים להבליט מבצעים או שירותים אחרים/נוספים של העסק שלכם?
שפרו את נראות האתר מבחינה ויזואלית: השתמשו בתמונות איכותיות, צבעים חיים ומשתלבים, סרטונים וכו'. דאגו לכך שהאתר יהיה נעים וידידותי למשתמש/ת ושיהיה קל לכולם למצוא את מבוקשם באתר בכל עת.
3. עיצוב רספונסיבי – כיום מחצית מהגולשים באינטרנט עושים זאת דרך מכשירי הסלולאר ולא דרך המחשב הנייד/נייח כבימים עברו.
דאגו לכך שעיצוב האתר יהיה רספונסיבי, כלומר – יתאים את עצמו למכשירי הסלולאר השונים ויאפשר גלישה קלה ונינוחה לכולם, כך גם תחשפו את בית העסק לקהלים שונים וחדשים.
תיאלצו להשתמש בשירותים מקצועיים של מתכנתים וגרפיקאים לשם כך. נשמח לעזור לכם לעשות זאת במהירות וללא קושי.
4. עדכון תוכן שוטף – מרבית האתרים אינם דואגים לעדכון וחידוש התוכן המופיע בהם. זוהי טעות קריטית ועליכם לבדוק האם כל השירותים והמבצעים שמופיעים באתר שלכם עדיין תקפים.
האם אתם עדיין מציעים את כל מה שפרסמתם? האם קיימים שירותים חדשים ומבצעים אטרקטיביים שכדאי לגולשים לדעת עליהם? חבל שתפספסו מתעניינים בגלל חוסר עדכון. נסו לעדכן את התוכן לפחות פעם בשבוע.

מוטב שלא תישארו מאחור. השינויים הטכנולוגיים (במיוחד בתחומי האינטרנט) נעשים בכל רגע, והיו סמוכים ובטוחים שהמתחרים שלכם לא יוותרו על ההזדמנות להפוך את האתר שלהם לחדיש, אסתטי ומזמין ביותר,
על מנת להגדיל את הרווחים שלהם ולשפר את תדמית החברה. צריכים עזרה? רוצים עוד טיפים? צרו קשר עמנו עוד היום!

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link