מגזין לשיווק דיגיטלי
עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

לא עדכנת – לא מכרת!

בעלי עסקים רבים טועים לחשוב כי הקמת אתר אינטרנט עבור העסק שלהם – טוב ככל שיהיה, הוא מספיק בכדי להישאר רלוונטים בתוצאות מנועי החיפוש ובכדי למשוך את תשומת לבם של הגולשים והקונים הפוטנציאליים. למעשה, זוהי הנחה שגויה מיסודה: אם לא תעדכנו את אתר האינטרנט שלכם, הוא ייבלע בתוך הכמות הבלתי נתפסת של אתרים הקיימים ברשת ולא מתקדמים לשום מקום. אז מה עושים? טוב ששאלתם.

עדכנו את האתר באופן שוטף לפחות פעם בשבוע – כאשר אתם מעדכנים את אתר האינטרנט שלכם בתכנים רלוונטיים ואיכותיים, רשת החיפוש "גוגל" הסורקת את אתרכם באופן קבוע (בין אם ידעתם ובין אם לא) מדרגת את האתר שלכם כאתר איכותי או נלוז. ככל שתדורגו כאתר מועיל וטוב יותר עבור הגולשים, תתקדמו אל העמוד הראשון של דף החיפוש, יותר גולשים ייכנסו אליכם לאתר ובעקבות זאת – תוכלו להמיר אותם בקלות רבה יותר לקונים ולקוחות פוטנציאליים. העדכון השוטף של האתר יכריח אתכם להישאר מעודכנים לגבי התחום שלכם וכך תקדימו בצעד אחד את המתחרים שלכם (או לפחות לא תפגרו מאחור).

הגולשים מאידך, יזכו בתוכן איכותי ורלוונטי למה שחיפשו מלכתחילה ויחזרו לאתר שלכם פעם נוספת (אולי אפילו ימליצו עליו לעוד אנשים).

מה אסור בשום פנים ואופן לעשות כשמעדכנים תוכן:

1. אל תזינו תוכן משוכפל, ירוד או לא איכותי – אם התוכן שלכם לא יועיל לגולשים והם ייצאו מהדף תוך כמה שניות, לא עשיתם כלום. השקיעו בכותבי תוכן יודעי דבר, מחקרים מעניינים, פוסטים מצחיקים, חידושים ועדכונים. השאירו את הגולשים שלכם מעוניינים ונלהבים. גוגל יודעת לזהות תוכן משוכפל, אז תישארו מקוריים ובעיקר אל תסתבכו עם גניבות ספרותיות וחוקי קניין רוחני. לא נעים.

2. אל תתקמצנו על מעצב מוכשר - התייחסו אל האתר ככרטיס הביקור שלכם. שמרו עליו תקין, אסתטי, מעוצב, הקפידו לשים את הלוגו ואת הצבעים הדומיננטיים שלו בכל העמודים וכו'.

3. אל תעבדו על גוגל – בוני אתרים נוטים לחשוב כי אם הם ישתלו קישורים מלאכותיים "איכותיים" כביכול, גוגל לא תבחין בכך. טעות. הזחלנים האוטומאטיים שלה אשר סורקים את האתר שלכם מזהים אותם בקלות והאתר שלכם עלול "להיענש" ע"י גוגל: להיעלם מתוצאות החיפוש לזמן ממושך ואולי אף לנצח.

4. ואם כבר מדברים, אל תגזימו עם הקישורים בכלל – עמוד מלא בקישורים פנימיים וחיצוניים נקרא בפי העם: "חוות קישורים". גוגל שונאת חוות קישורים, לידיעתכם. נסו לשמור על 3-4 קישורים לעמוד, זה מספיק בהחלט.

כתבו באתר לעיתים קרובות, העלו תמונות, סרטונים, סקרים ועדכנו את הגולשים במבצעים אטרקטיביים, השאר כבר ייעשה מעצמו. לא יודעים לכתוב תוכן? רוצים שנקים לכם אתר נפלא משלכם? צרו קשר עוד היום עם חברת 2link ונשמח לעזור לכם!

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link