מגזין לשיווק דיגיטלי
בניית אפליקציות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים בפיתוח של אפליקצייה לעסק שלך?

ב- 2017 יותר אנשים צורכים מוצרים ושירותים דרך המכשיר הנייד, מאשר דרך המחשב (כ- 60% מהכניסות לאתרים כיום מבוצעות דרך הנייד). גם אם יש לך כבר אתר אינטרנט רספונסיבי עם חוויית משתמש מעולה זה לא מספיק, כיוון שמגמות חדשות צצות כמו פטריות אחרי הגשם וכללי המשחק משתנים.
באיזה כלים ניתן להשתמש על מנת לשפר את רמת הנאמנות  של הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות של העסק שלך?
הנה כמה דוגמאות:

•    אפליקציה טובה, המספקת ערך מוסף ללקוח
כשמאפיינים אפליקציה טובה לנייד, עוד לפני שמתחילים לחשוב על לקוחות חדשים, כדאי לחשוב על הלקוחות הוותיקים של העסק ולתת להם כלים חיוניים, שיגרמו להם להיכנס באופן תדיר לאפליקציה שלך, כמובן בהתאמה למוצרים שלך. לדוגמא: יומן אישי משוכלל, אמצעי מעקב אחרי אימוני הכושר או אפשרות צפייה בתיק הרפואי.

•    שיווק מבוסס מיקום (Location Based Marketing)
האם אי-פעם נכנסתם לחנות, או הגעתם למקום מסוים ולפתע קיבלתם הודעה בנייד על קיום מבצע מיוחד באותו מקום? החנויות הפיזיות/קניונים/גני הארועים משתמשות בטקטיקה זו. הסיכוי שלקוח ירכוש מוצר/שרות שלך גבוה יותר, כשהוא נמצא באזור שלך ואם צורת הצגת המסר תהיה טובה, הלקוח יראה  את ההודעה שלך כשירות טוב.

•    תכניות נאמנות (מועדוני לקוחות)
הנייד הביא לכך שתכניות הנאמנות חיונית כיום יותר מאי פעם, מכיוון שלמשתמשים קל מאד לבצע רישום דרך הנייד, לעקוב אחרי הטבות שניתן לממש או מומשו בפועל, נקודות, הטבות. אם עדיין אין לכם תכנית נאמנות או שתכנית הנאמנות שלכם קפאה על שמרי הרשת –מומלץ בחום להוסיף את השדרוג לרשימת הפיתוחים הקרובים שלכם.

•    תכני ווידאו
הצמא לווידאו גובר ב-2017 (פייסבוק הבינו את זה כבר מזמן). נתונים מראים כי 500 מיליון אנשים בעולם צופים בתכני ווידאו מדי יום, והמגמה נמשכת ומתגברת. ככל שתשכילו להוסיף קטעי וידאו לאתר/אפליקציה/נכסים דיגיטליים שלכם, כך יגברו הסיכויים למשיכת הצרכנים שלכם.

•    מציאות מדומה (Virtual Reality)

כיום, שוק ה"צעצועים האלקטרוניים" העושה שימוש במציאות מדומה עושה חיל, כפי שניתן לראות בכל חנות אלקטרוניקה. חברות רבות מחפשות איך לרתום את המציאות המדומה למערכות השיווק שלהן. חברות המחקר צופות כי ההשקעה ב-VR בשנת 2021 תגיע לכ-6 ביליון דולר. סביר להניח שחברות רבות יקפצו על המגמה.

לסיכום, אל  תרשו לעצמכם להישאר מאחור בנושא השיווק הנייד. יש המון מה לעשות בשוק הצומח הזה.

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link