מוצרים

ניהול מועדון לקוחות

אתם בעלים של עסק?
בטח גם אתם ניסיתם בעבר לאסוף מידע על לקוחות אם באקסל או בצורות שונות. בדרך כלל, הכמות נראית מעטה ביחס לכמות הלקוחות שלכם.
אתם בודאי מודעים לכך שאיסוף מידע על הלקוחות שלכם, או במלים אחרות ניהול מועדון הלקוחות שלכם הינו חיוני לפיתוח העסק ולהגדלת ההכנסות שלכם. 

מה זה מועדון לקוחות?
כולנו יודעים שעלות גיוס לקוח חדש הינה גבוהה פי 5, בהשוואה לשימור לקוח קיים.
מועדון לקוחות הוא כלי שיווקי, עם ROI מאוד גבוה, לעידוד נאמנות ולהפיכת לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים. מועדון הלקוחות מאפשר תיעוד של התנהגות הקנייה של הלקוחות והענקת תחושת ערך ללקוח. 
בימים עברו, כשעלויות הטכנולוגיה היו גבוהות, רק החברות הגדולות הפעילו מועדון לקוחות (חברות תעופה, בתי מלון, רשתות קמעונאיות). כיום, מועדון הלקוחות אינו נחלתם של הגדולים. יש המון עסקין קטנים שהבינו את הפוטנציאל הגלום.
יש מגוון סוגים של תוכניות נאמנות. לכולן משותפת ההבנה, שלקוח טוב צריך להיות מתוגמל על נאמנותו לנו. מודלים כמו: צבירה ומימוש של נקודות, שוברים דיגיטליים וכרטיסייה דיגיטלית, הם כולם מודלים של מועדון לקוחות.

מהם הכללים לניהול מועדון לקוחות אפקטיבי?
1.    ההבנה שמועדון הלקוחות הוא נכס דיגיטלי, שדורש השקעה ומניב תשואה ומטרה ברורה. מועדון לקוחות אפקטיבי יגדיר מטרות שונות לסגמנטים שונים של לקוחות.
2.    בחירת הגורם שמתאים לניהול מועדון הלקוחות שלכם וקביעת האסטגטריה המתאימה (ללקוח, צריך להיות מאוד ברור כמה הוא משלם על המועדון ומהן התועלות המסחריות).
3.    רתימת הטכנולוגיה לניהול המועדון
4.    ניהול שוטף של מועדון הלקוחות, לרבות: פנייה פרסונאלית ללקוחות.

פרויקטים בתחום ניהול מועדון לקוחות

מעוניינים לקבל מידע נוסף ?