מגזין לשיווק דיגיטלי
ניהול רשתות חברתיות

מגזין לשיווק דיגיטלי


מעוניינים במידע נוסף?

מגזין לשיווק דיגיטלי

הכל אודות שיווק במייל

שיווק במייל הוא עסק לא פשוט הדורש מאמץ רב וחשיבה יצירתית.
עסקים אשר הפנימו את החשיבות התקשורת הישירה עם הלקוחות באמצעות האימייל משקיעים מאמצים רבים על מנת לייצר תוכן איכותי ורלוונטי לקוראים שלהם ובנוסף, גם הצעות שיווקיות.
החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים פשוטים לביצוע, אולם הם ידרשו מכם מחשבה ועשייה. מוכנים? יוצאים לדרך!

1. ביחרו פלטפורמת שיווק מתאימה : הכלל הראשון והחשוב מכל – לא לשלוח בשום אופן מיילים שיווקיים מהמייל הפרטי שלכם! ראשית כל, אם תעשו זאת, תעברו על הספאם. שנית, הדבר כלל לא אפקטיבי מאחר וקיימים בו חסרים בפונקציות בסיסיות ומתקדמות שאתם צריכים עבור הקמפיינים שלכם. כיום קיימות מערכות דיוור מצויינות שמציעות כלים פשוטים ומקצועיים למי שמעוניין לעשות את זה בדרך הנכונה. צריכים עזרה בהפצת דיוור או SMS? צרו איתנו קשר!

2. בנו תוכנית אסטרטגית –תוכן לא "עושים", תוכן מתכננים. הכוונה לתוכן מושקע, מחושב ומקצועי שיגרום לאנשים להבין טוב יותר את המותג שלכם ולרצות לצרוך אותו שוב ושוב. תכנון התוכן הטוב ביותר, הוא בהצמדות לאירועים בתוכנית עבודה שנתית. על התוכן שלכם להיות תמיד אפקטיבי ורלוונטי לחגים, ימי זיכרון, אירועים חשובים וכו'. לכן, קחו לעצמכם את הזמן, או צרו קשר עם עורכת התוכן שלנו שיבנו לכם תוכנית שנתית אשר מביאה בחשבון חגים, אירועים שונים והצמדות לתוכנית העסקית שלכם. במידה ותרצו לעשות זאת לבד - צרו טבלת אקסל חדשה ורעננה וחלקו אותה לשתים עשר עמודות. כל עמודה צריכה לייצג חודש בשנה. רשמו בכל חודש את האירוע שקורה בו ושמצריך התייחסות ואז תכננו כיצד תייצרו ותפיצו את התוכן השיווקי במייל עם רפרנס לאירוע. הנ"ל יעשה לכם סדר ויאפשר לכם להתארגן כמו שצריך ובלי הפתעות של הרגע האחרון.

3. הקימו מספר רשימות תפוצה- מרבית המשווקים מייצרים רשימת תפוצה אחת ומדוורים את כולה. פעמים רבות זה יכול לעבוד, אולם לא תמיד. זאת מאחר והתכנים שמעניינים פלח אחד של הלקוחות שלכם - לא בהכרח מעניין פלח אחר. נסו לייצר את התוכן המדוייק ביותר והמפולח ביותר שיוביל לאחוזי פתיחה גבוהים ויצירת ערך מוסף לקוראים. מדובר אמנם ביותר עבודה אבל גם מאפשר קבלת תוצאות אפקטיביות יותר, והאפקטיביות מנצחת.

4. בידקו דוחו"ת – כן, נכון, לא כולנו אוהבים להתעסק במספרים אבל השטן נמצא בפרטים הקטנים. לאחר משלוח מייל תמיד בידקו את הדוחו"ת על מנת לראות כיצד הקמפיין עבד והסיקו את המסקנות הנדרשות. בידקו על אילו לינקים הקליקו הכי הרבה, כמה ביקרו בעמוד הבית, כמה סימנו את המייל שלכם כספאם וכו'. לא ניתן לשווק בצורה מוצלחת בלי אינפורמציה ומידע. קל מאד לקבל היום את האינפורמציה על הקמפיינים שלכם ולטייב את הבאים בהתאם.

בהצלחה!

 

זקוק להצעת מחיר? התקשרו 099550471 או מלאו פרטים בטופס צור קשר ונשמח לחזור אליכם.
צוות 2link